نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۶

مشخص شدن صداپیشه یکی از شخصیت‌های اصلی و مهم سریال Moon Knight

سرانجام مشخص شد که چه کسی قرار است صداپیشگی شخصیت کونشو را در سریال Moon Knight با بازی اسکار آیزاک بر عهده داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش کونشو در سریال Moon Knight مشخص شده است. اف. موری آبراهام، بازیگر برنده جایزه اسکار برای بازی در فیلم Amadeus و بازیگر فیلم The Grand Budapest Hotel و فیلم Inside Llewyn Davis، با مارول استودیو برای صداپیشگی شخصیت کونشو، خدای مصری در سریال شوالیه ماه قرارداد همکاری امضا کرده است. پیش از این شاهد حضور کوتاه کونشو در تریلرهای سریال Moon Knight بودیم که قرار است نقش مهمی در ریشه شخصیت مون نایت داشته باشد.

اف. موری آبراهام

در دنیای کمیک کونشو به‌عنوان خدای ماه شناخته می‌شود و او یکی از اعضای نژاد خدایان هلیوپلیسی‌ها است. او به‌دلیل اینکه نمی‌توانست قلمرو خود را ترک کند، قهرمانی را انتخاب کرد تا آواتار او باشد و با اراده او فعالیت کند و هدایت شود. کونشو درواقع کسی است که به مارک اسپکتور قدرت‌ها و توانایی‌های فرابشری داده است. شخصیت کونشو در سریال Moon Knight نیز حضور دارد و حداقل از نظر ظاهری شباهت زیادی با نسخه کمیک آن شاهد هستیم.

اسکار آیزاک، ایتن هاوک، گاسپار اولیل و می کالاماوی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش داشته است.

پخش هفتگی سریال Moon Knight از روز چهارشنبه، ۳۰ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. سریال مون نایت در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده