نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۷

مشخص شدن اولین بازیگر سریال Fallout

والتون گاگینز،‌ بازیگر سریال Justified اولین بازیگری است که به جمع بازیگران سریال Fallout برای بازی در نقش اصلی اضافه شده است.

تیر ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه آمازون در همکاری با بتسدا در حال ساخت سریالی لایو اکشن براساس مجموعه بازی Fallout است و جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر سریال فال اوت مشخص شده است. والتون گاگینز،‌ بازیگر سریال Justified سریال The Shield اولین بازیگری است که پس از توافق با آمازون قرار است در سریال Fallout نقش‌آفرینی کند.

والتون گاگینز

جاناتان نولان، خالق سریال وست ورلد قرار است وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Fallout را بر عهده داشته باشد. علاوه‌براین، جنوا رابرتسون-دووت، نویسنده فیلمنامه فیلم Captain Marvel و فیلم Tomb Raider به‌همراه گراهام وگنر، نویسنده سریال The Office، سریال Portlandia، سریال Baskets و سریال Silicon Valley به‌عنوان شورانر در سریال فال‌اوت حضور خواهند داشت.

گفته می‌شود که گاگینز قرار است نقش یک غول (Ghoul)‌ را در سریال Fallout بازی کند، اما اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. همچنین تاد هاوارد، کارگردان سری بازی Fallout به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار جوی و نولان در سریال این بازی حضور دارند. غول‌ها در دنیای فال‌اوت انسان‌ها یا حیوانانی هستند که تحت تاثیر بیماری جهش پیدا کرده‌اند. اطلاعاتی از داستان و اتفاقات سریال Fallout در دسترس نیست.

اما سازندگان سریال از لحن خشن با لحظه‌های طنز طعنه‌آمیز و یک بی-مووی هسته‌ای خیالی و فانتزی صحبت می‌کنند. همچنین در سریال Fallout قرار است شاهد دنیای خشن و بیابانی ویستلند باشیم که درواقع نقطه مخالف آرمان‌شهرهای نسل قبل بشر است که ازطریق انرژی هسته‌ای در دنیای بهتری زندگی می‌کردند و حالا به یک ویرانه تبدیل شده است. گاگینز اخیرا در سریال The Last Days of Ptolemy Grey و فیلم Dreamin' Wild بازی کرده است.

علاوه‌بر سریال Justified سریال The Shield، شاهد نقش‌آفرینی گاگینز در آثار دیگری چون فیلم That Evening Sun، فیلم Predators، فیلم Cowboys & Aliens، فیلم G.I. Joe: Retaliation، سریال Sons of Anarchy، فیلم American Ultra، فیلم The Hateful Eight، فیلم Maze Runner: The Death Cure، سریال Vice Principals، فیلم Tomb Raider، فیلم Ant-Man and the Wasp و انیمیشن Invincible بوده‌ایم.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده