نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۸

حضور تام هنکس در فیلم جدید کارگردان و نویسنده Forrest Gump

تام هنکس قرار است در همکاری دوباره با رابرت زمکیس و اریک راث، کارگردان و نویسنده فیلم Forrest Gump، در اقتباس سینمایی Here بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر، کارگردان و نویسنده فیلم Forrest Gump قرار است در یک فیلم جدید دوباره با یکدیگر همکاری کنند. ددلاین خبر داد که تام هنکس، بازیگر به‌همراه رابرت زمکیس، کارگردان و اریک راث، نویسنده فیلم Forrest Gump قرار است در اقتباس سینمایی Here دوباره با یکدیگر همکاری کنند. این فیلم براساس یک رمان گرافیکی محبوب اثر ریچارد مک‌گوایر تولید خواهد شد.

رابرت زمکیس، تام هنکس و اریک راث

کمیک Here یک کمیک استریپ ۶ صفحه‌ای بود که برای اولین‌بار در سال ۱۹۸۹ پخش شد، اما نسخه ۳۰۰ صفحه‌ای، رنگی و کامل این رمان گرافیکی در سال ۲۰۱۴ عرضه شده است. داستان کمیک Here در یک اتاق رخ می‌دهد و داستان درباره اتفاقاتی است که ظرف هزاران سال در فضا مرموز این اتاق رخ داده‌اند. فیلم Forrest Gump توانست ۶ جایزه اسکار دریافت کند که هنکس جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، زمکیس جایزه اسکار بهترین کارگردانی و راث جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را دریافت کرده‌اند.

فیلم Here هنوز در مراحل اولیه ساخت قرار دارد و هم‌اکنون بسیاری از استودیوها و سرویس‌های استریم در حال رقابت با یکدیگر برای خرید حق تولید و پخش این فیلم هستند. تام هنکس و رابرت زمکیس اخیرا در فیلم Pinocchio برای دیزنی پلاس با یکدیگر همکاری کرده‌اند که هنکس در این فیلم لایو اکشن نقش پدر ژپتو را بر عهده داشته است. از دیگر فیلم‌های آینده هنکس می‌توان به فیلم Elvis به کارگردانی باز لورمن و فیلم Asteroid City به کارگردانی وس اندرسون اشاره کرد.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده