نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷

اتمام فیلمبرداری اسپین آف بازی تاج و تخت ؛ سریال House Of The Dragon

جرج آر آر مارتین، خالق بازی تاج و تخت در وبلاگ شخصی خود تأیید کرد که فیلم‌برداری فصل اول سریال House Of The Dragon به پایان رسیده است.

براساس اعلام جرج آر. آر. مارتین، نویسنده‌ی منبع اقتباس سریال پیش درآمد گیم آو ترونز یعنی House Of The Dragon، فرایند فیلم‌برداری تمام ۱۰ قسمت فصل اول آن به اتمام رسید. این اسپین-آف حالا در مرحله‌ی تدوین نهایی قرار دارد. مارتین که بخش قابل توجهی از این سریال را تماشا کرده، به طرفدارهای خود گفت تا به اینجا از نتیجه‌ی کار بسیار راضی بود و برای پخش House Of The Dragon هیجان‌زده است. وی در ادامه گفت: «البته هنوز کارهای زیادی از جمله جلوه‌های ویژه و موسیقی متن سریال باقی مانده است».

نویسنده‌ی مجموعه کتاب A Song of Ice and Fire در ادامه اضافه کرد: «اما تا این‌جای کار باید گفت که نویسندگی، کارگردانی و نقش‌آفرینی بازیگران این سریال فوق‌العاده به نظر می‌رسد. امیدوارم شما هم به اندازه‌ی من از آن لذت ببرید. باید به احترام رایان کاندال و میگل ساپوچنیک، شورانرهای سریال و تیم آن‌ها و البته بازیگران شگفت‌انگیزمان کلاه از سر بردارم».

سریال House of the Dragon امسال از شبکه HBO پخش می‌شود، اما هنوز تاریخ دقیقی برای زمان پخش آن مشخص نشده است. مارتین مجددا تأکید کرد که هنوز کارهای زیادی برای تکمیل پروژه باقی مانده است و شیوع کرونا برنامه‌ریزی برای اتمام به موقع پروژه را دشوار کرد. وی در ادامه احتمال پخش سریال در بهار امسال را «بعید» می‌داند و فکر می‌کند طی تابستان یا شاید پاییز شاهد پخش خاندان اژدها خواهیم بود.

این نویسنده‌ی ۷۳ ساله پیش از این هم در واکنش به اولین قسمت سریال گفته بود: «شخصا مشتاقانه منتظر House of the Dragon هستم که واقعا ارزش این انتظار را دارد. البته واقعا بی‌طرفانه این را می‌گویم. چون بالاخره خیلی از چیزهایی را که قرار است ببینید، از قبل می‌دانم. بین خودمان بماند، من خیلی از بخش‌های قسمت اول آن را نیز دیدم و باید بگویم که واقعا عاشقش شدم».

پوستر سریال House Of The Dragon

اتفاقات سریال House of the Dragon قرار است ۱۸۰ سال قبل از اتفاقات سریال Game of Thrones رخ دهد. این سریال براساس رمان آتش و خون اثر مارتین ساخته می‌شود که خوش‌بختانه قبلا به‌طور کامل نوشته شده و به پایان رسیده است. بااین‌حال ماجرای این سریال می‌تواند کمی متمایز از منابع اقتباس آن باشد و دست سازندگان برای روایت ایده‌های جدیدتر باز گذاشته شده است.

از بازیگران حاضر در سریال House of the Dragon، می‌توان به اما دارسی در نقش پرنسس رینیرا تارگرین اشاره کرد که ظاهرا در ابتدای داستان، وارث تخت آهنی محسوب می‌شود. علاوه‌بر او اولیویا کوک نقش الیسنت هایتاور، مادرخوانده رینیرا را بازی می‌کند که به‌دنبال نشاندن پسران خود روی تخت پادشاهی است. در ادامه شخصیت پرنس دیمون تارگرین، جنگجوی سرسختی را داریم که حرص و طمع زیادی برای قدرت دارد و هنرنمایی در نقش او بر عهده مت اسمیت گذاشته شده است.

درنهایت می‌دانیم که پدی کانسیدین نقش شاه ویسریس تارگرین اول را بازی می‌کند که پادشاهی سالخورده و مهربان است و با مردم عادی به شایستگی برخورد می‌کند. گفته می‌شود که برخلاف سریال اصلی بازی تاج و تخت، در این مجموعه چندین و چند اژدها وجود دارند که در جنگ‌های بزرگ نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده