نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷

اعلام تاریخ پخش سریال اکشن جدید آمازون با بازی کریس پرت ؛ انتشار اولین تصویر

آمازون سرانجام با انتشار اولین تصویر تاریخ پخش تمامی قسمت‌های فصل اول سریال The Terminal List با بازی کریس پرت را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش سریال The Terminal List تایید و اعلام شده است. آمازون اعلام کرد که تمامی هشت قسمت فصل اول این سریال اکشن مهیج در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱) از شبکه پرایم ویدیو پخش خواهد شد. همچنین اولین تصویر رسمی سریال The Terminal List منتشر شده است که در این تصویر شاهد حضور کریس پرت در نقش جیمز ریس هستیم. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

کریس پرت در حال بردن یک اسیر در سریال The Terminal List

سریال The Terminal List که یک سریال مهیج و توطئه‌آمیز توصیف شده، داستان یک تکاور نیروی دریایی به‌نام جیمز ریس را دنبال می‌کند که مأموریت مخفیانه آن‌ها فاش می‌شود و گروهی در کمین نیروهای ریس بودند. ریس با خاطرات و سوالاتی درباره مقصر بودن وی در این حادثه، به خانه باز می‌گردد. بااین‌حال، مدارک جدیدی فاش می‌شود که نشان می‌دهد که یک نیروی تاریکی و ناشناس علیه ریس توطئه کرده‌اند و حال او به‌دنبال کشف آن‌ها است.

سریال The Terminal List براساس رمانی به همین نام اثر جک کار تولید شده است که طبق گفته منابع نزدیک سریال قرار نیست یک سریال محدود و تک فصلی باشد و تیم تولید در تلاش است تا داستان سریال در فصل‌های بیشتر ادامه پیدا کند. دنی دی‌گیلیو وظیفه نوشتن فیلمنامه و ساخت این سریال را بر عهده دارد. همچنین آنتوان فوکوآ، کارگردان فیلم Training Day، فیلم The Equalizer، فیلم Southpaw، فیلم Infinite و فیلم The Guilty به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال The Terminal List حضور دارد.

فوکوآ همچنین قسمت اول این سریال را کارگردانی کرده است. پرت و فوکوآ پیش از این در فیلم The Magnificent Seven با یکدیگر همکاری کرده بودند. کریس پرت، تیلور کیچ، کنستانس وو، جین تریپل‌هورن، رایلی کیئو ،پاتریک شوارتزنگر، آرلو مرتز، تام آماندس، جی دی پاردو، کریستینا ویدال و جای کورتنی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Terminal List حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پرت و آمازون اخیرا همکاری موفقی در فیلم The Tomorrow War داشته‌اند که ساخت دنباله این فیلم اکشن نیز تایید شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده