نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۳

عقب افتادن پخش قسمت پایانی فصل چهارم انیمه Attack on Titan

شبکه NHK General اعلام کرد که قسمت پایانی نیمه دوم فصل چهارم انیمه Attack on Titan قرار است با یک تأخیر کوتاه پخش شود.

پخش نیمه دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan همچنان ادامه دارد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، طرفداران انیمه حمله به تایتان باید کمی بیشتر برای تماشا قسمت پایانی صبر کنند. به نقل از Anime News Network، اکانت توییتر رسمی این مجموعه اعلام کرد که پخش قسمت پایانی پارت دوم سریال Attack on Titan عقب افتاده است. قسمت ۸۷ام این انیمه سریالی بسیار محبوب به‌جای پخش در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (۷ فروردین ۱۴۰۱) حالا با یک هفته تأخیر قرار است در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۲ (۱۴ فروردین ۱۴۰۱) پخش شود.

دلیل این موضوع پخش یک ویژه برنامه عنوان شده است که این ویژه برنامه در مورد کشور ژاپن است و ارتباطی به انیمه نخواهد داشت و حالا ساعت پخش قسمت پایانی انیمه حمله به تایتان به این ویژه برنامه اختصاص داده شده است. همچنین قسمت ۸۴ام انیمه Attack on Titan قرار است با ۱۰ دقیقه تأخیر پخش شود که بدون شک تأخیر آن در مقایسه با تأخیر یک هفته‌ای قسمت پایانی قرار نیست باعث نارضایتی و ناراحتی طرفداران شود.

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر هاجیمه ایسایاما است که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و تا به امروز بیش از ۷۶ میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رفته است. نیمه دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan در ۱۲ قسمت تولید شده است که پخش آن همچنان ادامه دارد. فصل چهارم انیمه حمله به تایتان توسط استودیو ماپا تولید شده که نیمه اول آن در ۱۶ قسمت تولید و پخش شده است. این در حالی است که نظریه‌های شکل گرفته که می‌گویند ممکن است پایان انیمه Attack on Titan در قالب یک انیمه سینمایی تولید شود که فعلا این موضوع تایید یا تکذیب نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده