نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۳

آغاز تولید فیلم Star Trek جدید در سال ۲۰۲۲ ؛ شروع مذاکره پارامونت با کریس پاین

پارامونت پیکچرز مذاکره با کریس پاین برای ایفای دوباره‌ی نقش کاپیتان کرک در فیلم Star Trek جدید را آغاز کرده است که تولید آن قبل از پایان سال جاری آغاز می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که پس از فراز و نشیب‌های فراوان نهایتا تولید قسمت بعدی فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) تا پیش از پایان سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز خواهد شد. شرکت پارامونت پیکچرز مذاکراتی را با کریس پاین آغاز کرده است تا دوباره نقش کاپیتان جیمز تی. کرک را ایفا کند. درضمن این شرکت درنظر دارد تا بار دیگر زکری کینتو، بازیگر نقش فرمانده اسپاک، زوئی سالدانیا، بازیگر نقش ستوان نیوتا اهورا، کارل اربن، بازیگر نقش دکتر بونز مک‌کوی، جان چو، بازیگر نقش ستوان هیکارو سولو و سایمون پگ، بازیگر نقش فرمانده اسکاتی را بازگرداند.

در گذشته کوئنتین تارانتینو برای کارگردانی و مارک ال. اسمیت برای نویسندگی فیلم بعدی پیشتازان فضا در نظر گرفته شده بودند

رسانه‌ی ددلاین تابستان سال گذشته گزارش داد که شرکت پارامونت و جی. جی. آبرامز، تهیه‌کننده‌ی پروژه، سکان هدایت فیلم Star Trek بعدی را پس از موفقیت سریال WandaVision (وانداویژن) شبکه‌ی دیزنی پلاس به مت شکمن سپردند.

سریال ابرقهرمانی وانداویژن موفقیت‌های زیادی را برای شرکت مارول به ارمغان آورد و نامزد ۲۳ جایزه‌ی Emmy شد. مت شکمن بر پیش‌نویس فیلم‌نامه‌ی قسمت بعدی فیلم پیشتازان فضا نظارت می‌کند که جاش فریدمن و کامرون اسکوایرز آن را براساس پیش‌نویس اولیه‌ای از لیندزی بیر و ژنو رابرتسون-دورت به رشته‌ی تحریر در می‌آورند.

این خبر از سوی جی. جی. آبرامز در جریان گزارش به سهام‌دارهای پارامونت تأیید شد که توسط برایان رابینز، رئیس و مدیرعامل شرکت پارامونت برگزار شد. جزئیات داستان قسمت بعدی مجموعه فیلم Star Trek مخفی نگه داشته می‌شود و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم. در گذشته شرکت پارامونت مارک ال. اسمیت، نویسنده‌ی فیلم The Revenant (از گور برخاسته) را برای نویسندگی و کوئنتین تارانتینو را برای کارگردانی برای فیلم بعدی پیشتازان فضا درنظر گرفته بود.

مت شکمن، یکی از اعضای تیم مدیریت شرکت Geffen Playhouse پیش از کارگردانی سریال WandaVision مارول، دو قسمت از سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت)، یک قسمت از سریال Succession (وراثت)، دو قسمت از سریال Fargo (فارگو)، یک قسمت از سریال The Great (کبیر) و چند قسمت از سریال It's Always Sunny in Philadelphia (فیلادلفیا همیشه آفتابی است) را کارگردانی کرد. این کارگردان آمریکایی در سال ۲۰۱۴ فیلم Cut Bank (کاتبنک) با نقش‌آفرینی لیام همسورث و ترزا پالمر را کارگردانی کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده