نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۶

ساخت فیلم A Quiet Place 3 تایید شد

پارامونت پیکچرز به‌صورت رسمی ساخت فیلم A Quiet Place 3 را تایید کرد. این فیلم ترسناک قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود.

اگر از تماشا فیلم A Quiet Place و فیلم A Quiet Place Part 2 لذت بردید و طرفدار این دنیای ترسناک هستید، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبر هیجان‌انگیزی برای شما داریم. پارامونت شب گذشته در جریان برنامه کنفرانس سالانه خود با حضور سرمایه‌گذاران رسما ساخت فیلم A Quiet Place Part 3 را تایید و اعلام کرد. این فیلم ترسناک درکنار اسپین‌آف فیلم A Quiet Place در دست ساخت است که همچنان قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود.

پارامونت همچنین اعلام کرد که فیلم A Quiet Place 3 قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شود، اما تاریخ اکران دقیق‌تری از این فیلم ترسناک را اعلام نکرد. همچنین هنوز مشخص نیست که جان کرازینسکی، کارگردان و نویسنده فیلمنامه دو قسمت اول فیلم A Quiet Place، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت سوم فیلم یک مکان ساکت باز خواهد گشت یا نه. علاوه‌براین، اطلاعاتی از بازگشت یا عدم بازگشت امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت و نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت، در فیلم A Quiet Place 3 در دسترس نیست.

البته باتوجه‌به ساخت اسپین‌آف فیلم یک مکان ساکت و همچنین پایان‌بندی فیلم A Quiet Place 2، قابل انتظار است که در فیلم A Quiet Place 3 شاهد ادامه داستان خانواده ابوت باشیم. همچنین اسپین‌آف فیلم A Quiet Place به کارگردانی مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم Pig براساس ایده‌ای از جان کرازینسکی در دست ساخت است که اتفاقات آن قرار است در همان دنیای فیلم اصلی با حضور شخصیت‌ها و مکان‌های متفاوت ساخته شود.

پیش از این جف نیکولز، کارگردان آثاری چون فیلم Shotgun Stories، فیلم Take Shelter، فیلم Mud، فیلم Midnight Special و فیلم Loving، قرار بود وظیفه کارگردانی قسمت جدید و فرعی این فیلم ترسناک را بر عهده داشته باشد که برای کارگردانی یک فیلم اورجینال دیگر از این پروژه جدا شد. البته پارامونت اطلاعاتی از پروژه جدید نیکولز را نیز منتشر نکرده است. اسپین‌آف فیلم A Quiet Place قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۳۱ شهریور ۱۴۰۲) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده