نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵

تمدید انیمه Jujutsu Kaisen برای فصل دوم

استودیو MAPPA از تمدید انیمه Jujutsu Kaisen برای فصل دوم خبر داد. همچنین سال پخش فصل جدید این انیمه مشخص و اعلام شده است.

پخش فصل اول انیمه Jujutsu Kaisen از اواخر سال ۲۰۲۰ آغاز شد و تا اوایل سال ۲۰۲۱ ادامه داشت، اما طرفداران از آن زمان منتظر اعلام ساخت خبر ساخت فصل بعدی این انیمه محبوب و تحسین شده هستند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بالاخره انتظارها به پایان رسید و ساخت فصل جدید انیمه Jujutsu Kaisen تایید شده است. استودیو MAPPA سرانجام از تمدید انیمه Jujutsu Kaisen برای فصل دوم خبر داد و اعلام کرد که فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

این خبر در حاشیه پنل ویژه Crunchyroll در مورد انیمه Jujutsu Kaisen 0 که یک فیلم پیش درآمد از داستان این انیمه است، اعلام شد. در طول پنل تایید شد که فصل دوم انیمه جوجوتسو کایسن هم‌اکنون وارد مراحل تولید شده است و در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۳ می‌توانیم منتظر پخش آن باشیم. همچنین در طول پنل استودیو MAPPA تایید کرد که مانند فصل اول، برای ساخت فصل دوم باز خواهد گشت.

شخصیت های انیمه Jujutsu Kaisen

استودیو ماپا این روزها بیشتر برای ساخت فصل پایانی انیمه Attack On Titan شناخته می‌شود که هم‌اکنون پخش نیمه دوم فصل چهارم انیمه حمله به تایتان در جریان است. سانگهو پارک وظیفه کارگردانی و هیروشی سکو وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمه Jujutsu Kaisen را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم این انیمه باز خواهند گشت. انیمه جوجوتسو کایسن اقتباسی از یک مانگا به همین نام اثر گِگه آکوتامی است. مانگا و انیمه Jujutsu Kaisen داستان یوجی ایتادوری را دنبال می‌کند که ناآگاهانه با یکی از اشیای نفرین‌شده تماس برقرار کرده است.

در ادامه یوجی خودش را وسط دنیای عجیب و غریب Curses پیدا می‌کند؛ موجوداتی که توسط نفرت و افکار بد و منفی انسان‌ها به‌وجود می‌آیند. یوجی مستقیما با این موجودات روبه‌رو می‌شود و در نتیجه‌ی آن رویارویی، خطری که برای بشریت دارند را تا حدی درک می‌کند. پس از آن یوجی در مسیری قدم می‌گذارد که راه بازگشتی ندارد. تاکنون بیش از ۶۰ میلیون نسخه از این مانگا تا اواخر سال ۲۰۲۱ به فروش رفته است تا مانگا Jujutsu Kaisen به یکی از پرفروش‌ترین مانگاهای تاریخ تبدیل شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده