نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۴

حقوق ۱۱ تا ۱۳ میلیون دلاری زندیا برای فیلم عاشقانه ورزشی Challengers

زندیا، جاش اوکانر و مایک فیست در فیلم عاشقانه درام ورزشی Challengers به ایفای نقش می‌پردازند که لوکا گوادانینو به صندلی کارگردانی آن تکیه زده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که زندیا، بازیگر فیلم Spider-Man: No Way Home (مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست) و فیلم Dune (تل‌ماسه)، جاش اوکانر، بازیگر سریال The Crown (تاج) و فیلم God’s Own Country (سرزمین متعلق به خدا) و مایک فیست، بازیگر فیلم West Side Story (داستان وست ساید) و سریال Panic (هراس) در فیلم درام ورزشی عاشقانه Challengers به کارگردانی لوکا گوادانینو بازی می‌کنند.

Puck News گزارش داد که این فیلم سینمایی در دنیای ورزش تنیس جریان دارد و ماجراهای تاشی، یک بازیکن حرفه‌ای سابق تنیس با نقش‌آفرینی زندیا را دنبال می‌کند که اکنون به‌عنوان مربی زندگی می‌گذراند. این تنیسور پاتریک، شوهر خود با بازی مایک فیست را برای تبدیل‌شدن به یک اسطوره‌ی ورزش تنیس تحت فشار قرار می‌دهد و او را مجبور به شرکت در یک رویداد رقابتی کم اهمیت می‌کند. در جریان این رقابت‌ها پاتریک به رقیب بهترین دوست سابق خود و معشوقه‌ی قبلی تاشی با نقش‌آفرینی جاش اوکانر تبدیل می‌شود و داستان مسیر دیگری را در پیش می‌گیرد.

گزارش‌ها حاکی از این است که زندیا بین ۱۱ تا ۱۳ میلیون دلار دستمزد برای نقش‌آفرینی در فیلم Challengers دریافت می‌کند

با استناد به این گزارش، زندیا دستمزدی ۱۱ تا ۱۳ میلیون دلاری برای نقش‌آفرینی در فیلم Challengers دریافت خواهد کرد. جاستین کوریتزکس، نمایش‌نامه‌نویس و رمان‌نویس آمریکایی فیلم‌نامه‌ی این فیلم را به‌رشته‌ی تحریر در می‌آورد و ایمی پاسکال، تهیه‌کننده‌ی فیلم Spider-Man: No Way Home و فیلم Little Women (زنان کوچک) به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کند. انتظار می‌رود که فیلم‌برداری این فیلم درام عاشقانه از بهار سال ۲۰۲۲ میلادی در ساحل شرقی آمریکا آغاز شود.

لوکا گوادانینو، کارگردان فیلم Call Me by Your Name (من را به‌نام خود بخوان) و Suspiria (سوسپیریا) در حال اتمام کار فیلم عاشقانه ترسناک Bones and All (استخوان‌ها و همه) است که تیموتی شالامی، همبازی زندیا در فیلم Dune در آن به ایفای نقش می‌پردازد. این فیلمساز ۵۰ ساله‌ی ایتالیایی نسخه‌ی بازسازی سریال Brideshead Revisited (باری دیگر برایدزهد) و فیلم بیوگرافی آدری هپبورن را نیز در دست تولید دارد که اطلاعات زیادی از آن‌ها در دست نیست.


منبع Dark Horizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده