نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۲

ساخت فصل سوم انیمه Demon Slayer تایید شد

استودیو انیمه‌سازی یوفوتیبل اعلام کرد که انیمه Demon Slayer برای فصل سوم تمدید شده است تا داستان این مجموعه همچنان ادامه پیدا کند.

قسمت ۱۸ام و پایانی فصل دوم انیمه Demon Slayer امروز پخش شد تا پخش نیمه دوم فصل جدید این انیمه که دارای ۱۱ قسمت بود، رسما به پایان برسد. فصل دوم براساس آرک داستانی Entertainment District و Mugen Train ساخته شد و پیش از این مشخص نشده بود که داستان انیمه Kimetsu no Yaiba با آن به پایان خواهد رسید یا ادامه پیدا خواهد کرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فصل جدید انیمه شیطان کش تایید شده است.

استودیو انیمه‌سازی یوفوتیبل رسما اعلام کرد انیمه Demon Slayer برای فصل سوم در دست ساخت است. این استودیو تایید کرد که فصل سوم انیمه شیطان کش براساس آرک داستانی Swordsmith Village ساخته خواهد شد و همچنین یک تصویر هنری به اشتراک گذاشته است که می‌توانید در توییتر یوفوتیبل این تصویر را مشاهده کنید. همچنین تیزری از این اعلامیه در توییتر پخش شده است.

اعلام ساخت فصل سوم انیمه Demon Slayer اتفاق خیلی غافلگیرکننده‌ای نیست. این انیمه ‌به‌خصوص آرک داستانی Entertainment District با تحسین زیادی مواجه شد تا جایی که توسط بیش از ۱۵۰ هزار کاربر My Anime List نمره ۸/۹۱ از ۱۰ را در این وب‌سایت دریافت کرده است. بدین ترتیب فصل دوم این انیمه در بین ۲۰ انیمه سریالی برتر این سایت قرار گرفته است. اطلاعات بیشتری از فصل سوم سریال Demon Slayer در دسترس نیست.

اما اگر زمان تولید فصل جدید مشابه دو فصل دیگر در استودیو انیمه‌سازی یوفوتیبل باشد، قابل انتظار است که در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ شاهد پخش فصل سوم انیمه Kimetsu no Yaiba باشیم. همچنین Ufotable اعلام کرد که یکشنبه هفته آینده اطلاعات بیشتری از فصل سوم انیمه Demon Slayer منتشر خواهد شد و به‌نظر می‌رسد که طرفداران برای دریافت اطلاعات تکمیلی باید کمی بیشتر صبر کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده