نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۵

پیوستن بازیگر Vikings به جمع بازیگران سریال جدید جنگ ستارگان

ری استیونسون، بازیگر سریال Vikings پس از توافق با دیزنی و لوکاس‌فیلم به جمع بازیگران سریال Ahsoka اضافه شده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران سریال Ahsoka اضافه شده است. ری استیونسون،‌ بازیگر نقش اوتر در سریال Vikings، جدیدترین بازیگری است که جمع بازیگران سریال جدید دنیای جنگ ستارگان منتشر شده است. علاوه‌بر استیونسون، روزاریو داوسن در نقش آسوکا تانو، هایدن کریستنسن در نقش آناکین اسکای واکر یا دارث ویدر، ناتاشا لیو بوردیزو در نقش سابین رن، مری الیزابت وینستد و ایوانا ساخنو، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Ahsoka حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

سریال Ahsoka براساس دنیای سریال The Mandalorian در دست ساخت است که تمرکز آن روی آسوکا تانو پس از حوادث فصل دوم سریال مندلورین خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود علاوه‌بر سابین رن، شاهد حضور شخصیت ازرا بریجر، دیگر شخصیت انیمیشن Star Wars Rebels در سریال Ahsoka باشیم. دیو فیلونی وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Ahsoka بر عهده دارد و همچنین به‌همراه جان فاورو، سازنده سریال The Mandalorian به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال از دنیای جنگ ستارگان حضور خواهد داشت.

ری استیونسون

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ahsoka قرار است از اواخر ماه آوریل ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱) در استودیوی فیلم‌برداری در کالیفرنیا آغاز شود که هم‌اکنون مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال مندلورین در این مکان در حال انجام است. اطلاعاتی از هویت و نام نقش ری استیونسون در سریال Ahsoka در دسترس نیست، اما منابع نزدیک به هالیوودریپورتر گفته‌اند که او نقش یک شخصیت شرور را بر عهده دارد و او یک آدمیرال است، اما او نقش تراون را بر عهده ندارد.

گفته می‌شود شخصیت آدمیرال تراون قرار است شخصیت شرور اصلی سریال Ahsoka باشد. استیونسون با دنیای جنگ ستارگان غریبه نیست و او صداپیشگی گار ساکسون را در انیمیشن Star Wars Rebels و انیمیشن The Clone Wars بر عهده داشته است، اما در حال حاضر مشخص نیست او برای نسخه لایو اکشن این نقش باز خواهد گشت یا نه. استیونسون همچنین نقش ولستاگ را در دنیای سینمایی مارول و در فیلم Thor، فیلم Thor: The Dark World و فیلم Thor: Ragnarok بر عهده داشته است.

از دیگر نقش‌های ری استیونسون می‌توان به نقش پانیشر در فیلم Punisher: War Zone، فیلم The Book of Eli، فیلم The Other Guys، فیلم Kill the Irishman، فیلم The Three Musketeers، سریال Dexter، فیلم G.I. Joe: Retaliation، سه‌گانه فیلم Divergent، سریال Black Sails، فیلم Accident Man و فیلم Final Score اشاره کرد. فیلم RRR، فیلم Memory و فیلم Accident Man 2 از نقش‌های آینده این بازیگر است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده