نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۹

کوین فایگی: لحن سریال Moon Knight خشن و جدی است؛ انتشار تصاویر جدید

کوین فایگی در مصاحبه جدید خود با امپایر در مورد لحن جدی و خشن سریال Moon Knight صحبت کرده است. همچنین تصاویر جدیدی از سریال شوالیه ماه منتشر شده است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر و اطلاعات جدیدی از سریال Moon Knight منتشر شده است. مجله امپایر شماره ماه آوریل ۲۰۲۲ خود را به سریال شوالیه ماه اختصاص داده و دو تصویر روی جلد منتشر کرده است که در کاور اول شاهد نگاه بهتری از لباس شخصیت مون نایت هستیم. در تصویر دوم نیز یک تصویر هنری جذاب از سریال Moon Knight با الهام از کمیک‌های شوالیه ماه قابل مشاهده است که توسط بیل سینکیویچ، طراح کمیک مون نایت، برای مجله امپایر طراحی شده است:

مون نایت در کاور اصلی شماره آوریل ۲۰۲۲ مجله امپایر با طرح سریال Moon Knight

طرح هنری و جذاب کاور شماره آوریل ۲۰۲۲ مجله امپایر از سریال Moon Knight

همچنین امپایر امروز تصویر جدیدی از سریال Moon Knight را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور مارک اسپکتور با بازی اسکار آیزاک در ظاهر آقای نایت هستیم. در دنیای کمیک Mr. Knight یکی از هویت‌های اخیر این ابرقهرمان کمیک مارول است که دارای شنل معروفش نیست و او با کت و شلوار سفید و با کروات و عصا از مون نایت متمایز می‌شود. این درواقع همان هویتی است که او معمولا برای گفت‌وگو با روانپزشک خود یا غیرنظامیانی که ممکن است با آن‌ها سروکار داشته باشد، استفاده می‌کند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

مارک اسپکتور با هویت آقای نایت در سریال Moon Knight

همچنین کوین فایگی، رئیس مارول استودیو با مجله امپایر مصاحبه کرده است که براساس بخشی از صحبت‌های او، ظاهرا سریال Moon Knight قرار است خشن‌ترین اثر دنیای سینمایی مارول تا به امروز باشد. فایگی در مورد شخصیت و سریال شوالیه ماه گفت:

«او بی‌رحم است. کار کردن با دیزنی پلاس و فشار آوردن به مرزهایی که باید در آن کار کنیم، برای ما کاری جذاب و سرگرم‌کننده است. صحنه‌هایی در سریال وجود دارد که مون نایت با شخصی درگیر شده و در حال کتک زدن آن است و این صحنه بسیار خشن و وحشیانه است و این فکر به ما خطور می‌کند که آیا ما قرار است از نشان دادن این موارد عقب‌نشینی کنیم؟ و جواب ما نه است و عقب نمی‌کشیم. این یک تغییر لحن و یک چیز متفاوت است. این شوالیه ماه است.»

اسکار آیزاک، بازیگر نقش شوالیه ماه در مورد سریال Moon Knight گفته است که این اثر قرار است یک سریال محدود باشد. او همچنین گفت از آنجایی که این سریال قرار نیست یک فیلم باشد و آن‌ها نگران فروش و افتتاحیه آن در گیشه نیستند، آن‌ها ریسک زیادی در طول ساخت سریال کرده‌اند. پخش هفتگی سریال Moon Knight از روز چهارشنبه، ۳۰ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. سریال مون نایت در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده