نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۴

حذف دردویل و دیگر سریال های مارول از نتفلیکس

تمامی ۶ سریال مارول شبکه نتفلیکس قرار است به‌زودی این سرویس استریم حذف شوند و دیزنی به‌زودی خانه جدید این سریال‌ها را اعلام خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال‌های مارولی نتفلیکس به‌زودی قرار است این سرویس استریم را برای همیشه ترک کنند. نتفلیکس به‌تازگی خیلی بی‌سر‌وصدا پیامی را به ۶ سریال مارول این شبکه اضافه کرده است که در آن گفته شده این سریال‌ها تنها تا تاریخ ۱ مارس (۱۰ اسفند) در دسترس کاربران نتفلیکس خواهد بود. منابع نزدیک به ددلاین نیز تایید کرده‌اند که نتفلیکس در این تاریخ حق پخش سریال Daredevil، سریال Jessica Jones، سریال Luke Cage، سریال The Punisher، سریال Iron Fist و سریال The Defenders را از دست خواهد داد و لایسنس این شخصیت‌ها و سریال‌ها کاملا به دیزنی بازگردانده خواهد شد.

دیزنی هم‌اکنون در حال بررسی این سریال‌ها است و انتظار می‌رود به‌زودی خانه پخش جدید این سریال‌ها مشخص و اعلام شود. سریال‌های مارولی نتفلیکس توسط استودیوهای دیزنی و با همکاری بخش تلویزیون مارول که اکنون منحل شده، تولید و پخش شده است. باتوجه‌به محتوای بزرگسالانه این سریال‌ها به‌خصوص در سریال جسیکا جونز و سریال لوک کیج، به‌نظر می‌رسد که حداقل فعلا دیزنی پلاس گزینه مناسبی برای این سریال‌ها نباشد.

چارلی کاکس در نقش دردویل بدون ماسک در سریال Daredevil

بااین‌حال، دیزنی پلاس روی کاغذ بهترین گزینه برای والت دیزنی است تا تمامی محصولات مرتبط با مارول را در یک شبکه در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد. دیزنی پلاس در حال حاضر خانه اصلی سریال‌های آینده مارول است و حتی در سریال Hawkeye شاهد بازگشت ویلسون فیسک ملقب به کینگپین با بازی وینسنت دن آفریو بودیم. گزینه دیگر شبکه هولو است که تحت کنترل دیزنی فعالیت می‌کند و تمرکز آن بیشتر روی آثار بزرگسالانه است و حتی دو سریال انیمیشنی و اورجینال مارول به‌نام M.O.D.O.K و Hit-Monkey از این شبکه پخش شده‌اند که هر دو اثر، انیمیشن‌های بزرگسالانه هستند.

در حال حاضر بعید است که مارول استودیو سریالی اختصاصی برای پخش از Hulu تولید کند، اما اگر قرار باشد سریال‌های مارولی نتفلیکس از دیزنی پلاس پخش شوند، دیزنی ممکن است مجبور شود بخش‌هایی از این سریال‌ها را حذف یا سانسور کند که می‌تواند با واکنش منفی طرفداران مواجه شود. همچنین دیزنی ممکن است بالاخره بخشی جدید در دیزنی پلاس مانند بخش جهانی این شبکه ایجاد کند تا در آن محتوای بزرگسالانه قرار بگیرند که می‌تواند چنین استراتژی مناسب باشد.

ازطرفی کوین فایگی، رئیس مارول استودیو ظاهرا به استفاده دوباره از شخصیت‌های دنیای Defenders علاقه دارد و حتی اکنون می‌تواند هر شخصیت را ریبوت و سپس وارد دنیای سینمایی مارول کند یا حتی اکنون داستان هر سریال را ادامه دهد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده