نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶

اعلام تاریخ پخش سریال Tokyo Vice با نقش‌آفرینی انسل الگورت

شبکه‌ی HBO Max اعلام کرد که بینندگان تا چه زمانی باید برای تماشای نخستین فصل سریال درام جنایی Tokyo Vice با بازی انسل الگورت منتظر بمانند.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آنلاین HBO Max نهایتا تاریخ پخش سریال جنایی درام Tokyo Vice (فساد توکیو) را اعلام کرد که جی.تی. راجرز آن را با اقتباس از یک کتاب شرح‌حال با همین نام به قلم جیک آدلستین ساخته است. این سریال کارش را با پخش ۳ قسمت اول در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۲ (۱۸ فروردین ۱۴۰۱) آغاز می‌کند و سپس هر پنج‌شنبه دو قسمت از آن تقدیم بینندگان خواهد شد تا در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) به پایان برسد.

شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس درکنار اعلام تاریخ پخش سریال فساد توکیو، تصویری از آن را نیز به اشتراک گذاشته است که برای اولین‌بار کن واتانابه و انسل الگورت را به نمایش درمی‌آورد. انسل الگورت که سابقه‌ی نقش‌آفرینی در آثاری نظیر فیلم West Side Story (داستان وست ساید)، فیلم The Fault in Our Stars (بخت پریشان)، فیلم Divergent (سنت‌شکن)، The Divergent Series: Insurgent (سنت‌شکن: شورشی) و Baby Driver (بیبی راننده) را دارد، برای نخستین بار در یک سریال به ایفای نقش می‌پردازد. شما می‌توانید تصویر تازه سریال Tokyo Vice را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

نخستین تصویر سریال جنایی درام Tokyo Vice شبکه‌ی HBO Max

کتاب Tokyo Vice یک گزارش دسته اول از روزنامه‌نگار جوانی است که به‌دنبال سرنگونی اداره‌ی پلیس متروپولیتن توکیو با افشای فساد درونی آن است

جی.تی. راجرز، برنده‌ی جایزه‌ی تونی، خالق و نویسنده‌ی سریال Tokyo Vice است که براساس کتاب غیرداستانی جیک آدلستین ساخته شد. کتاب Tokyo Vice یک گزارش دسته اول از یک روزنامه‌نگار جوان آمریکایی است که در صدد سرنگونی اداره‌ی پلیس متروپولیتن توکیو با افشای فساد درونی آن برمی‌آید. مایکل مان، فیلمساز نامزد جایزه‌ی اسکار برای کارگردانی فیلم The Insider (نفوذی)، تهیه‌کننده‌ی اجرایی این سریال ۱۰ قسمتی است و نخستین قسمت آن را نیز کارگردانی کرد.

انسل الگورت در نقش جیک آدلستین، کن واتانابه در نقش هیروتو کاتاگیری، ریچل کلر در نقش سامانتا، الا رامپف در نقش پولینا و رینکو کیکوچی در نقش مباشر آدلستین، ازجمله بازیگرانی هستند که در سریال Tokyo Vice به ایفا نقش می‌پردازند. مدتی قبل اعلام شد که ریچل کلر، بازیگر سریال Legion (لژیون) به‌جای اودسا یانگ برای ایفای نقش سامانتا انتخاب شده است که به‌دلیل تداخل برنامه‌ها تصمیم به ترک پروژه گرفت. سامانتا مهاجری آمریکایی است که در اواخر دهه‌ی ۹۰ در توکیو زندگی می‌کند و به‌عنوان یک مهماندار اعیانی در منطقه‌ی کابوکیچو، زندگی خود را می‌گذراند.

جی.تی. راجرز، مایکل مان، آلن پول، جیک آدلستین، انسل الگورت، دستین دنیل کرتون، کن واتانابه، جان لشر و امیلی گرسون ساینز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند و شرکت انداور کانتنت وظیفه‌ی تولید آن را برعهده دارد. فیلم‌برداری نخستین قسمت سریال Tokyo Vice در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی در توکیو آغاز شد، اما خیلی زود تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا متوقف شد. تولید این سریال جنایی درام سپس از اواخر ماه نوامبر سال گذشته از سر گرفته شد.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده