نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۳

انتشار اولین تصاویر رسمی سریال ارباب حلقه ها

ونتی فر اولین تصاویر رسمی و اطلاعات از داستان و اتفاقات سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فصل اول سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شده است. در این تصاویر شاهد حضور گالادریل جوان با بازی مورفید کلارک و الروند جوان با بازی رابرت آرمایو هستیم که البته بخشی از تصاویر متعلق به پشت صحنه سریال است که در آن کارگردان و عوامل سریال دیده می‌شوند. در ادامه می‌توانید اولین تصاویر سریال ارباب حلقه ها را مشاهده کنید و مابقی تصاویر را در ونتی فر ببینید:

همچنین در اولین تصاویر سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power شاهد حضور شخصیت‌های بیشتری مثل شخصیت ساختگی هالبرند با بازی چارلی ویکرز، شاهزاده دورین چهارم با بازی اوین آرتور، شاهدخت دیسا با بازی سوفیا نوم‌وت، آروندیر با بازی اسماعیل کروز کوردووا و بران‌وین با بازی نازنین بنیادی، هستیم. آمازون تایید کرده است که این تصاویر بخشی از تریلر سوپر بول سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power هستند که بامداد دوشنبه هفته آینده پخش خواهد شد.

سازندگان سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در حال صحبت در پشت صحنه سریال

همچنین اولین اطلاعات از داستان و اتفاقات سریال ارباب حلقه‌ها نیز منتشر شده است. انتظار می‌رود حداقل ۵ فصل از سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد دلار توسط جان دی. پین و پاتریک مک‌ کی تولید و از آمازون پخش شود. داستان سریال با شکست مورگوث، خدای شریر و ناپدید شدن سائورون، شاگردش آغاز می‌شود. گالادریل در حال یافتن آخرین افراد و نیروهای مورگوث و کسانی که برادرش را کشته‌اند، است.

طبق گزارش ونتی فر، سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power داستان ۲۲ شخصیت را دنبال می‌کند که این داستان‌های متعدد از معادن دورف‌ها در میستی مانتینز تا سیاست‌های پادشاهی الف‌ها در لیندون و جزیره قدرتمند نومنور جریان خواهد داشت. مک‌کی همچنین گفت که انتظار خشونتی و مسائلی مشابه سریال Game of Thrones را در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power نداشته باشد؛ زیرا هدف آن‌ها ساخت سریال برای همه‌ گروه‌های سنی حتی بچه‌های ۱۱، ۱۲ و ۱۳ ساله است.

خوان آنتونیا بایونا در حال صحبت در پشت صحنه سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

البته محتوای سریال ممکن است حاوی تصاویر ترسناکی باشد که باعث شود این افراد جلوی چشمان خود را بگیرند و قرار نیست اثری باشد که صرفا مخاطبانش یک گروه سنی خاص باشد. همچنین در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است شاهد ترکیبی از شخصیت‌های خلق شده توسط تالکین تا شخصیت‌های ساختگی توسط نویسندگان سریال باشیم. ونتی فر سه قسمت اول سریال ارباب حلقه‌ها را دیده که کارگردانی دو قسمت اول بر عهده خوان آنتونیو بایونا بوده است که در یک تصویر نیز حضور دارد.

پخش سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power که در ۸ قسمت تولید شده، از تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱) از آمازون آغاز خواهد شد. 


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده