نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۷

پیوستن بازیگران بیشتر به فیلم جدید زک اسنایدر و نتفلیکس ؛ انتشار تصاویر تازه

نتفلیکس از حضور بازیگران بیشتر در فیلم Rebel Moon به کارگردانی زک اسنایدر خبر داده است. همچنین تصاویر مفهومی جدیدی از این فیلم منتشر شده است.

زک اسنایدر پس از همکاری بسیار موفق با نتفلیکس برای ساخت فیلم Army of the Dead، در حال همکاری با این شبکه برای ساخت فیلم Rebel Moon است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در این فیلم علمی تخیلی اعلام شده است. چارلی هونام با سابقه بازی در سریال Sons of Anarchy، جایمن هانسو با سابقه بازی در فیلم Guardians of the Galaxy، دونا بائه با سابقه بازی در سریال The Silent Sea و ری فیشر با سابقه بازی در فیلم Justice League، بازیگران جدیدی هستند که به فیلم Rebel Moon اضافه شده‌اند.

چارلی هونام، دایمن هانسو، بائه دونا، ری فیشر و سوفیا بوتلا بازیگران فیلم Rebel Moon

این بازیگران درواقع به سوفیا بوتلا، بازیگر فیلم Kingsman: The Secret Service در فیلم ماه یاغی اضافه‌ شده‌اند که او نقش اصلی فیلم را بر عهده دارد. فیلم Rebel Moon یک اثر ماجراجویی و بزرگ فانتزی توصیف شده که تمرکز آن روی یک زن جوان و مرموز خواهد بود. او توسط یک قبیله صلح‌جو مامور شده تا در فضا سفر کند و مبارزانی را برای دفاع از این قبیله دربرابر حملات قریب الوقوع یک نظام استبدادی پیدا و استخدام کند.

هانسو نقش ژنرال تیتوس (مشخص نشده شخصیت مثبت یا منفی است)، بائه در نقش دشمنی که مهارت مبارزه با شمشیر دارد و فیشر نیز در نقش یک مبارزه مقاومت به‌نام بلاد اکس، در فیلم ماه یاغی نقش‌آفرینی خواهند کرد. علاوه‌بر بوتلا، هونام، هانسو، بائه و فیشر، جنا مالون، استاز نیر، ای دافی، شارلوت مگی و اسکای یانگ، دیگر بازیگرانی هستند که برای حضور در فیلم Rebel Moon قرارداد همکاری امضا کردند. همچنین تصاویر مفهومی یا کانسپت آرت جدیدی از فیلم Rebel Moon منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ماه یاغی از ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) آغاز خواهد شد. مراحل فیلم‌برداری فیلم Rebel Moon قرار است یک دوره طولانی را پشت سر بگذارد و از ماه آوریل ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و تا نوامبر ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت. دلیل آن طبق گفته هالیوودریپورتر این است که فیلم ماه یاغی یک پروژه بلند پروازانه و بسیار بزرگ است که حالا قرار است در دو قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس پخش شود. زک اسنایدر وظیفه کارگردانی فیلم Rebel Moon را بر عهده دارد.

شی هتن، نویسنده فیلم Army of the Dead و فیلم John Wick 3 به‌همراه کرت جانستاد، نویسنده فیلم Atomic Blonde و فیلم 300 در نوشتن فیلمنامه این فیلم به اسنایدر کمک خواهند کرد.همچنین اسنایدر به‌همراه جانستاد روی داستان فیلم Rebel Moon نیز کار کرده‌اند. فیلم ماه یاغی با الهام از دنیای Star Wars و کارهای آکیرا کوروساوا قرار است برای نتفلیکس ساخته شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده