// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۰

انتخاب فصل آخر Attack on Titan به عنوان بهترین انیمه سال در جوایز کرانچی‌رول

مراسم سالانه‌ی جوایز Crunchyroll برای تقدیر از برترین انیمه‌ها برگزار شد و بالاترین جایزه به فصل آخر Attack on Titan رسید.

پس از سال‌ها پخش موفق انیمه اتک آن تایتان، بالاخره این اثر توانست جایزه‌ی بهترین انیمه‌ی سال را در مراسم سالانه‌ی جوایز کرانچی‌رول دریافت کند. شبکه آنلاین Crunchyroll که تعداد بسیار زیادی از انیمه‌ها را تقدیم میلیون‌ها مخاطب در نقاط مختلف جهان می‌کند، قبلا هم چند نامزدی را تحویل انیمه Attack on Titan داده بود. ولی براساس جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این اثر بالاخره برنده‌ی مهم‌ترین جایزه‌ی آن شد.

شخصیت ارن یگر که هم برای جایزه‌ی بهترین پروتاگونیست و هم برای جایزه‌ی بهترین آنتاگونیست موفق به کسب نامزدی شده بود، جایزه‌ی بهترین آنتاگونیست را دریافت کرد. My War به‌عنوان بهترین تیتراژ افتتاحیه انتخاب شد و یوکی کاجی در نقش ارن یگر، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین صداگذاری شد. نیمه‌ی نخست فصل آخر انیمه Attack on Titan هم که جایزه‌ی بهترین انیمه‌ی سال ۲۰۲۱ میلادی را دریافت کرد.

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Mugen Train Arc جایزه‌ی بهترین انیمیشن‌سازی، بهترین فیلم انیمه و بهترین سکانس پایانی را دریافت کرد. همچنین مراسم جوایز کرانچی‌رول به تقدیر از صداگذارهای نسخه‌های بین‌المللی (غیرژاپنی) این اثر پرداخت.

نیمه‌ی دوم فصل آخر انیمه حمله به تایتان در حال پخش است و هر هفته با یک اپیزود جدید، بسیاری از طرفدارها را مشغول گفت‌وگو، گمانه‌زنی و تحلیل داستان می‌کند. MAPPA به‌عنوان استودیو سازنده‌ی فصل پایانی شناخته می‌شود و Funimation در جایگاه پخش‌کننده‌ی اصلی این اثر در آمریکا فعالیت دارد.


منبع TheGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده