نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۳

رسمی شدن ساخت فیلم زندگینامه مایکل جکسون

لاینزگیت وظیفه پخش فیلم زندگینامه مایکل جکسون را که توسط تهیه‌کنندگان فیلم Bohemian Rhapsody ساخته خواهد شد، بر عهده گرفت.

سال ۹۸ بود که اخباری مبنی‌بر ساخت فیلم زندگینامه مایکل جکسون منتشر شد، اما از آن زمان اخبار بیشتری در رابطه با این پروژه منتشر نشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فیلم زندگینامه مایکل جکسون به‌صورت رسمی تایید شده است. این فیلم در حال حاضر قرار است Michael نام داشته باشد و لاینزگیت وظیفه پخش فیلم را بر عهده گرفته است. گراهام کینگ، تهیه‌کننده فیلم Bohemian Rhapsody به‌عنوان تهیه‌کننده و استودیو GK Films به‌عنوان سازنده فیلم مایکل در این پروژه حضور خواهند داشت.

جان لوگان که پیش از این برای نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Gladiator، فیلم The Aviator و فیلم Hugo سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و خالق سریال Penny Dreadful نیز است، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم زندگینامه مایکل جکسون را بر عهده دارد. فیلم مایکل جکسون قرار است نگاهی عمیق به داستان زندگی او و مسیری را که به پادشاه پاپ تبدیل شد،‌ دنبال کند. این فیلم قرار است نمادین‌ترین اجراهای جکسون را به تصویر بکشد و روند زندگی هنری و زندگی شخصی او را نمایش دهد.

مایکل جکسون

فیلم مایکل جکسون درواقع قرار است زندگی او از جکسون ۵ ساله تا تبدیل شدنش به ستاره موسیق پاپ را دنبال کند و به مبارزات حقوقی او هم در بخش مدنی و هم اتهامات سو استفاده از کودکان خواهد پرداخت. جکسون در سال ۲۰۰۹ و در سن ۵۰ سالگی درگذشت. در حال حاضر فیلم Michael دارای کارگردانی نیست و همچنین بازیگر یا تاریخ اکران این پروژه مشخص و اعلام نشده است.

جو دریک، رئیس بخش فیلم‌های لاینزگیت در بیانیه منتشر شده گفت: «بسیار هیجان‌زده و خوشحال هستم که لاینزگیت بخشی از این فیلم حماسی خواهد بود. از همکاری با گراهام که در ساخت داستان‌های زندگینامه نمادینی مثل Bohemian Rhapsody و Ali بسیار موفق بوده و خودش را ثابت کرده و حضور جان به‌عنوان نویسنده بسیار هیجان‌زده هستم. فیلم در دستان افراد فوق‌العاده‌ای قرار دارد.»

علاوه‌بر آثار گفته شده، جان لوگان وظیفه نوشتن فیلمنامه آثار دیگری چون فیلم Star Trek: Nemesis، فیلم The Last Samurai، انیمیشن Sinbad: Legend of the Seven Seas، فیلم Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street، انیمیشن Rango، فیلم Skyfall، فیلم Spectre، فیلم Genius، سریال Penny Dreadful: City of Angels و فیلم Alien: Covenant را نیز بر عهده داشته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده