نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸

اعلام زمان آغاز تولید فیلم Den of Thieves 2 با بازی جرارد باتلر

اطلاعات جدیدی از زمان شروع فیلم‌برداری فیلم Den of Thieves 2: Pantera و تیم بازیگرهای این دنباله منتشر شد.

چهار سال از اکران سینمایی فیلم Den of Thieves (کمینگاه سارقان) در سال ۲۰۱۸ میلادی می‌گذرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دنباله‌ی این اثر اکشن سرقت نهایتا یک قدم روبه جلو برمی‌دارد. براساس گزارش رسانه‌ی ددلاین در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جرارد باتلر، بازیگر و تهیه‌کننده‌ی فیلم Den of Thieves 2: Pantera (کمینگاه دزدان ۲: پنترا) برای شروع فیلم‌برداری این دنباله در اواخر بهار ۲۰۲۲ میلادی در صربستان و فرانسه آماده می‌شود.

افزون‌براین تأیید شد که اوشی جکسون جونیور، بازیگر فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) و میدو ویلیامز، بازیگر فیلم Boss Level (رتبه‌ی رئیس) دوباره برای ایفای نقش‌های دانی ویلسون و هالی در فیلم Den of Thieves 2: Pantera باز خواهند گشت. سوئن تمل، بازیگر فیلم After (پس از آن) یکی از هنرپیشه‌های جدیدی است که به جمع بازیگران این دنباله ملحق می‌شود و به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی نیز فعالیت می‌کند.

جرارد باتلر در حال برقراری تماس در فیلم Angel Has Fallen

کریستین گودگاست، نویسنده‌ی فیلم London Has Fallen (لندن سقوط کرده ‌است) و فیلم A Man Apart (یک مرد تنها) بار دیگر برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم Den of Thieves 2: Pantera بازمی‌گردد. بنابر گزارش‌ها، این فیلمساز ۵۱ ساله‌ی آمریکایی مدتی را با سارقان بدنام و بازرسان گذرانده است تا برای تولید دنباله آماده شود. خبر تولید این فیلم اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ و پس از اکران قسمت اول آن در سینما منتشر شد. فیلم کمینگاه دزدان که بازخوردهای متفاوتی را از منتقدها دریافت کرد، با بودجه‌ی ۳۰ میلیون دلاری توانست ۸۰.۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند.

در خلاصه‌ی داستان Den of Thieves 2 می‌خوانیم: «در این فیلم جرارد باتلر دوباره برای ایفای نقش نیک اوبرایان بازمی‌گردد، اما این‌بار در جست‌وجوی دانی در اروپا که درگیر دنیای خطرناک سارقان الماس و مافیای بدنام شده است؛ درست زمانی‌که آن‌ها نقشه‌ی یک سرقت عظیم از بزرگ‌ترین بازار خرید و فروش الماس را می‌کشند». کورتیس جکسون ملقب‌به فیفتی سنت به‌همراه تاکر تولی و آلن سیگل وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی فیلم Den of Thieves 2 را برعهده دارند. میدو ویلیامز از شرکت Diamond Films و گلن فیگ نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه فعالیت می‌کنند.

فیلم Den of Thieves 2: Pantera تنها یکی از آثار اکشن آتی جرارد باتلر است و این هنرپیشه‌ی ۵۲ ساله‌ی اسکاتلندی در آینده در فیلم Night Has Fallen (تاریکی سقوط کرده است)، فیلم The Plane (هواپیما)، فیلم Kandahar (قندَهار) و فیلم Greenland: Migration (گرینلند: مهاجرت) دیده می‌شود. از آخرین آثار سینمایی جرارد باتلر نیز می‌توان به فیلم Copshop (کاپ‌شاپ)، فیلم Angel Has Fallen (انجل سقوط کرده است)، فیلم Hunter Killer (قاتل شکارچی)، فیلم The Vanishing (ناپدیدشدن) و فیلم Greenland (گرینلند) اشاره کرد.


منبع Coming Soon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده