نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۶

حضور گری اولدمن در اولین تصاویر سریال جاسوسی جدید اپل ؛ اعلام تاریخ انتشار

شبکه اپل اولین تصاویر رسمی سریال Slow Horses با بازی گری اولدمن را منتشر کرد. همچنین تاریخ شروع پخش این سریال جاسوسی اعلام شده است.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی سریال Slow Horses منتشر شده است. اپل به‌تازگی اولین تصاویر رسمی این سریال جاسوسی را منتشر کرده است که در یک تصویر شاهد حضور گری اولدمن در نقش جکسون لامب هستیم. همچنین در دیگر تصاویر سایر شخصیت‌های اصلی سریال دیده می‌شود. سریال Slow Horses اولین نقش‌آفرینی گری اولدمن در یک سریال پس از نزدیک به دو دهه است و در ادامه می‌توانید این ۴ تصویر را مشاهده کنید:

همچنین اپل تی وی پلاس اعلام کرد پخش سریال Slow Horses از تاریخ ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ۱۴۰۱) با پخش دو قسمت اول آغاز خواهد شد و مابقی قسمت‌ها به‌صورت هفتگی در روزهای جمعه پخش می‌شود. گری اولدمن، اولیویا کوک، جاناتان پرایس، کریستین اسکات توماس، جک لودن، آنتونیو آكیل، سم هزلدین، رزالیند الیزار، کریس ریلی، داستین دمری برنز، کریستوفر پاتریک چانگ و جوئی آناش، از جمله بازیگرانی هستند که سریال Slow Horses حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ویل اسمیت وظیفه نوشتن فیلمنامه و جیمز هاوز وظیفه کارگردانی سریال Slow Horses را بر عهده داشته‌اند. این سریال جاسوسی براساس رمانی به همین نام اثر میک هرون ساخته شده است. داستان تیمی از ماموران اطلاعاتی بریتانیا را دنبال می‌کند که در بخش MI5 – Slough House فعالیت می‌کنند. اولدمن نقش جکسون لامب، رهبر باهوش اما خشمگین این گروه جاسوسی را بر عهده دارد که به‌دلیل اشتباهاتش به Slough House رسیده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده