نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۹

تمدید سریال Yellowstone برای فصل پنجم

شبکه پارامونت سرانجام از تمدید سریال Yellowstone برای فصل پنجم خبر داده است. همچنین آماری از میزان رکوردشکنی فصل چهارم این سریال به اشتراک گذاشته است.

ماه آبان امسال پخش فصل چهارم سریال Yellowstone از شبکه پارامونت آغاز شد و توانست تحسین و ستایش منتقدان و بینندگان را به‌همراه داشته باشد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال محبوب درام برای یک فصل دیگر تمدید شده است. شبکه پارامونت سرانجام به‌صورت رسمی از تمدید سریال Yellowstone برای فصل پنجم خبر داده است. قابل انتظار است فصل پنجم سریال یلواستون مانند چهار فصل گذشته در ۱۰ قسمت تولید و در اواخر سال ۲۰۲۲ از شبکه پارامونت پخش شود.

پارامونت تایید کرد که بیش از ۱۰/۳ میلیون بیننده ازطریق پلتفرم‌های مختلف قسمت پایانی فصل چهارم سریال Yellowstone را تماشا کرده‌اند تا رکورد این شبکه شکسته شود. موفقیت سریال یلواستون باعث شد تا پارامونت به ساخت سریال 1883 که پیش درآمد این سریال است، چراغ سبز نشان دهد و این سریال از شبکه پارامونت پلاس پخش شده و به محبوبیت زیادی روی این سرویس استریم دست پیدا کرده است. مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Yellowstone قرار است از ماه می ۲۰۲۲ (اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۱) آغاز شود. 

کوین کاستنر در فصل چهارم سریال Yellowstone

همچنین جنیفر لندون و کاترین کلی که به‌عنوان بازیگر مهمان در سریال یلواستون حضور داشتند، حالا به‌عنوان بازیگران اصلی در فصل پنجم نقش‌آفرینی خواهند کرد. تیلور شریدان و جان لینسون وظیفه ساخت سریال یلواستون را بر عهده دارند. کوین کاستنر، لوک گریمز، کلی ریلی، وس بنتلی، کول هاسر، کلسی چو، دنی هوستون، گیل بیرمنگام و کرن پیتمن، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Yellowstone حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شریدان پیش از این سابقه نوشتن فیلمنامه آثاری چون فیلم Sicario، فیلم Sicario: Day of the Soldado، فیلم Hell or High Water و فیلم Without Remorse را در کارنامه خود داشته که وظیفه کارگردانی آثاری چون فیلم Vile، فیلم Wind River و فیلم Those Who Wish Me Dead را نیز بر عهده داشته است. شرایدن در گسترش همکاری با شبکه پارامونت وظیفه ساخت سریال 1883 و سریال Mayor of Kingstown را نیز بر عهده دارد. همچنین سریال 6666 دیگر اسپین‌آف در دست ساخت براساس دنیای سریال Yellowstone است که از پارامونت پلاس پخش خواهد شد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده