نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۲

انتشار اولین تصویر فصل دوم سریال Foundation ؛ پیوستن ۱۰ بازیگر جدید

اپل اولین تصویر رسمی فصل دوم سریال Foundation را منتشر کرد که در آن شاهد حضور لی پیس و جرد هریس هستیم. همچنین ۱۰ بازیگر جدید به این سریال اضافه شده‌اند. 

ماه مهر امسال بود که شبکه اپل تی وی پلاس از تمدید سریال Foundation برای فصل دوم خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی فصل دوم سریال بنیاد منتشر شده است. اپل به‌تازگی اولین تصویر رسمی فصل دوم سریال Foundation را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور جرد هریس در نقش هری سلدون، لی پیس در نقش برادر دی و لائورا برن در نقش دمرزل هستیم که در یک مکان ایستاده‌اند. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جرد هریس در نقش هری سلدون، لی پیس در نقش برادر دی و لائورا برن در نقش دمرزل در فصل دوم سریال Foundation

جرد هریس‌، لی پیس، لو لوبل، لیا هاروی، لائورا برن، ترنس مان، کاسین بیلتون، آلفرد ایناک، ریس شیراسمیت، کلارک پیترس، دنیل مک‌فرسون و کوپر کارتر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Foundation حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیوید اس گویر، تهیه‌کننده اجرایی و شورانر سریال بنیاد برای ساخت فصل دوم این سریال علمی تخیلی بازگشته‌ است. همچنین اپل از اضافه شدن ۱۰ بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل دوم سریال Foundation خبر داده است که در ادامه می‌توانید فهرست این بازیگران را مشاهده کنید:

«ایزابلا لاگلند با سابقه بازی در سه قسمت از فیلم‌های هری پاتر در نقش برادر کنستانت، کولویندر گیر با سابقه بازی در سریال Beecham House در نقش راکش کاپور، ساندرا یی سنسیندیور با سابقه بازی در سریال The Wheel of Time در نقش انجوینر رو، الا ری اسمیت با سابقه بازی در سریال The Stranger در نقش ملکه سارث از کلاد دومینیون، دیمیتری لئونیداس با سابقه بازی در سریال Sinbad در نقش هوبر مالوو، بن دنیلز با سابقه بازی در سریال The Crown در نقش بل رویس، هولت مک‌کالانی با سابقه بازی در سریال Mindhunter در نقش واردن یگر فانت، میکل پرشبرانت با سابقه بازی در فیلم The Girl in the Spider's Web در نقش وارلرد از کالگان، ریچل هاوس با سابقه بازی در سریال Cowboy Bebop در نقش تلم باند و نیمرات کور با سابقه بازی در سریال Homeland در نقش یانا سلدون.»


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده