نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۶

احتمال فاش شدن تاریخ پخش سریال اوبی وان کنوبی از دنیای جنگ ستارگان

یکی از کارمندان دیزنی پلاس ظاهرا تاریخ پخش سریال Obi-Wan Kenobi را فاش کرده است. همچنین منابع دیگری این موضوع را تایید کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش سریال Obi-Wan Kenobi ممکن است فاش شده باشد. برندون سان جیووانی، مدیر اجرایی دیزنی پلاس در توییتر با انتشار توییتی اشاره کرد که پخش سریال اوبی وان کنوبی از ماه می ۲۰۲۲ (اردیبهشت ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. اگرچه جیووانی توییت خود را مدت کوتاهی بعد پاک کرد، اما برخی از طرفداران تصویر این توییت را گرفته و در ردیت به اشتراک گذاشته‌اند:

توییت کارمند دیزنی پلاس از زمان پخش سریال اوبی وان کنوبی

اگرچه این موضوع هنوز رسما تایید نشده است، اما هالیوودریپورتر نیز اعلام کرد که از منابع خود شنیده است که دیزنی پلاس و لوکاس‌فیلم پخش سریال Obi-Wan Kenobi را برای ماه می ۲۰۲۲ در نظر گرفته‌اند. طرفداران تقریبا مطمئن هستند که پخش سریال اوبی وان کنوبی از روز چهارشنبه، ۴ می (۱۴ اردیبهشت) یا روز جنگ ستارگان آغاز خواهد شد. همچنین اگر این موضوع درست باشد، احتمالا باید به‌زودی منتظر پخش اولین تریلر سریال Obi-Wan Kenobi باشیم که ممکن است پس از پایان سریال The Book of Boba Fett شاهد این موضوع باشیم.

ایوان مک‌گرگور در نقش اوبی وان کنوبی، هایدن کریستنسن در نقش دارث ویدر، موزز اینگرام، جوئل اجرتون، بانی پایسی، کمیل نانجیانی، ایندریا وارما، روپرت فرند، اوشی جکسون جونیور، سانگ کانگ، سیمون کسل، ووین لایرا بلیر و بنی سفدی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Obi-Wan Kenobi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات سریال اوبی وان کنوبی قرار است ۱۰ سال پس از حوادث فیلم Revenge of the Sith جریان داشته باشد.

سریال Obi-Wan Kenobi که در ۶ قسمت تولید شده، قرار است در سال ۲۰۲۲ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. جوبی هارولد، نویسنده فیلم Army of the Dead شناخته می‌شود، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Obi-Wan Kenobi را بر عهده داشته است. وظیفه کارگردانی سریال اوبی وان کنوبی بر عهده دبورا چاو، کارگردان دو قسمت از فصل اول سریال The Mandalorian بوده است. همچنین کمیک محدود و جدید اوبی وان کنوبی قرار است در تاریخ ۴ می (۱۴ اردیبهشت) منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده