نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۱

تمدید سریال Euphoria شبکه HBO برای فصل سوم

شبکه‌ی HBO تأیید کرد که داستان رو بنت با فصل سوم سریال Euphoria ادامه خواهد یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون شبکه‌ی HBO اخیرا تأیید کرد که فصل سوم سریال Euphoria (سرخوشی) با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون زندیا و هانتر شیفر تولید خواهد شد. فصل دوم این سریال هم‌اکنون در حال پخش است و قسمت هشتم و پایانی آن برای نمایش در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) برنامه‌ریزی شده است.

سریال Euphoria ماجراهای گروهی از دانش‌آموزهای دبیرستانی را دنبال می‌کند و به مسائلی نظیر اعتیاد، دوستی، هویت و آسیب روحی می‌پردازد. این سریال در مرکز حوادث ماجراهای دختر ۱۷ ساله‌ای با نام رو بنت را دنبال می‌کند که به مواد مخدر اعتیاد دارد و در حال کنار آمدن با مرگ پدر خود است. جولز، بهترین دوست بنت و فزکو، فروشنده‌ی محلی مواد مخدر که رابطه‌ی نزدیکی با رو دارد، برخی از کاراکترهای اصلی سریال Euphoria هستند. در این سریال رو بنت داستان زندگی سایر هم‌کلاسی‌های خود مانند مدی پرز، نیت جیکوبز، کت هرناندز و کسی هاوارد را روایت می‌کند.

زندیا، مود آپاتو، آنگوس کلاود، اریک دین، الکسا دیمی، جیکوب الوردی، باربی فریرا، نیکا کینگ، استورم رید، هانتر شیفر، آلجی اسمیت، سیدنی سوئینی، آستین آبرامز، کولمن دومینگو، لوکاس گیج، آلانا اوباک، الپیدیا کاریو، شایلو فرناندز، نیک بلود، پائولا مارشال و جان آلس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Euphoria به نقش‌آفرینی می‌پردازند. این درام توسط سم لوینسون، کارگردان فیلم Another Happy Day (روز خوش دیگر) و فیلم Malcolm and Marie (مالکوم و ماری) خلق شده است و شبکه‌ی اچ‌بی‌او برای تولید آن با بخش تلویزیونی شرکت ای۲۴ همکاری می‌کند.

Euphoria به زندگی گروه بزرگی از کاراکترها می‌پردازد و اغلب در میان داستان اصلی به‌سراغ روایت ماجراهای مختلف مربوط‌به آن‌ها می‌رود. سریال سرخوشی از ژوئن ۲۰۱۹ کار خود را آغاز کرد و فصل دوم آن که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، نهایتا ماه گذشته با سروصدای فراوان پخش شد. شبکه‌ی اچ‌بی‌او می‌گوید که فصل دوم سریال Euphoria بیش از ۱۴ میلیون بیننده در همه‌ی پلتفرم‌ها داشته است. این تعداد بیش از دوبرابر مخاطبان فصل اول است که به‌طور متوسط ۶.۶ میلیون بیننده را در هر قسمت به خود می‌دید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده