نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۲

پیوستن بازیگران بیشتر به فیلم جدید گای ریچی با بازی جیک جیلنهال

۴ بازیگر جدیدی از جمله آنتونی استار به جمع بازیگران فیلم The Interpreter به کارگردانی گای ریچی و با بازی جیک جیلنهال اضافه شده‌اند.

مدتی پیش بود که متوجه شدیم گای ریچی وظیفه کارگردانی فیلم The Interpreter را بر عهده گرفته است و در این فیلم قرار است شاهد حضور جیک جیلنهال باشیم. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فیلم جدید گای ریچی اضافه شده‌اند. دار سلیم که سابقه بازی در ۶ قسمت سریال Game of Thrones و سریال Warrior را داشته، قرار است نقش احمد را در فیلم The Interpreter بازی کند که دومین بازیگر اصلی فیلم خواهد بود.

علاوه‌بر جیلنهال و سلیم، الکساندر لودویگ با سابقه بازی در سریال Vikings و فیلم Bad Boys For Life، آنتونی استار با سابقه بازی در سریال The Boys، جیسون وانگ با سابقه بازی در فیلم The Gentleman، بابی اسکوفیلد با سابقه بازی در سریال Anne، شان ساگار با سابقه بازی در فیلم The Gentleman و امیلی بیچام با سابقه بازی در فیلم Cruella، دیگر بازیگرانی هستند که جمع بازیگران فیلم The Interpreter اضافه شده‌اند. مراحل فیلم‌برداری این فیلم هم‌اکنون در شهر آلیکانته در کشور اسپانیا آغاز شده و در جریان است.

دار سلیم، الکساندر لودیگ، آنتونی استار و امیلی بیچام

جیلنهال نقش گروهبان جان کینلی را در این فیلم اکشن و مهیج بر عهده دارد که در آخرین سفر خود به افغانستان با یک مترجم محلی به‌نام احمد برای بررسی منطقه همکاری می‌کند. زمانی‌که گروهی مسلح در کمین واحد در حال گشت‌زنی آن‌ها هستند و به آن‌ها حمله می‌کنند، کینلی و احمد تنها بازماندگان این حمله هستند. درحالی‌که مهاجمان در حال تعقیب آن‌ها هستند، اما احمد زندگی خود را به خطر می‌اندازد و کینلی مجروح را کیلومترها حمل می‌کند تا او را به منطقه‌ای امن برساند و جان او را نجات دهد.

کینلی پس از بازگشت به آمریکا متوجه می‌شود که برخلاف وعده داده شده، احمد و خانواده‌اش به آمریکا منتقل نشده‌اند. حالا کینلی برای حفاظت از زندگی دوستش و همچنین جبران کردن لطفش، به منطقه جنگی باز می‌گردد تا احمد و خانواده‌اش را پیش از اینکه شبه‌نظامیان آن‌ها را دستگیر کنند و به قتل برسانند، پیدا کند و با خود به آمریکا ببرد. گفته می‌شود که ریچی پس از گفت‌وگو با سربازان و مترجمانی که زندگی خود را برای کمک به دیگران به خطر انداخته بودند، داستان و فیلمنامه فیلم The Interpreter را نوشته و منبع الهام او بوده است.

همچنین مارن دیویس و ایوان اتکینسون به ریچی در نوشتن فیملنامه این فیلم اکشن کمک کرده‌اند. همچنین United Artists Corporation که زیر مجموعه MGM است، وظیفه پخش فیلم The Interpreter در آمریکا و آمازون وظیفه پخش جهانی این فیلم را بر عهده خواهند داشت. فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre، فیلم بعدی گای ریچی است که این فیلم کمدی، اکشن جاسوسی قرار است در تاریخ ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) روی پرده‌های سینما برود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده