نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۶

بازیگر سریال مردگان متحرک درگذشت

موزس جی. موزلی، بازیگر سریال The Walking Dead در سن ۳۱ سالگی از دنیا رفت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که موزس جی. موزلی، بازیگری که بیشتر برای حضور کوتاه خود در سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) شبکه‌ی AMC شناخته می‌شود، در سن ۳۱ سالگی درگذشت. اولین‌بار رسانه‌ی TMZ گزارش داد که مأمورین قانون جسد این هنرپیشه را چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته در نزدیکی پل هادسون واقع در شهر استوک‌بریج، ایالت جورجیا پیدا کردند. این رسانه اظهار داشت که پلیس محلی مشغول بررسی علت مرگ موزس جی. موزلی است که درحال‌حاضر به‌عنوان یک خودکشی احتمالی در نظر گرفته می‌شود.

موزس جی. موزلی نقش یکی از زامبی‌هایی را بازی کرد که میشون با نقش‌آفرینی دانای گوریرا در فصل سوم سریال The Walking Dead به‌دنبال خود می‌کشاند. این بازیگر مجموعا در ۶ اپیزود سریال مردگان متحرک ظاهر شد. رسانه‌ی TMZ می‌گوید که اعضای خانواده‌ی موزلی در طول هفته‌ی قبل از مرگ از این هنرپیشه خبری نداشتند. آن‌ها در روز چهارشنبه مورخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) گزارش مفقودی ثبت کردند و با استفاده از ردیاب OnStar پیکر بی‌جان موزس جی. موزلی را یافتند. طبق گزارش این رسانه، خانواده‌ی این بازیگر متوجه شدند که او براثر اصابت یک گلوله جان باخته است.

حساب توئیتر مجموعه‌ی The Walking Dead نیز با انتشار یک تصویر از پشت صحنه‌ی سریال به این بازیگر ادای احترام کرد. در این توئیت آمده است: «از مرگ موزس جی. موزلی، یکی از اعضای خانواده‌ی TWD بسیار متأثر شدیم.» با اینکه این بازیگر فقید پس از بازی در سریال مردگان متحرک به شهرت رسید، اما سابقه‌ی نقش‌آفرینی در سریال Watchmen (نگهبانان) شبکه‌ی HBO و فیلم The Hunger Games: Catching Fire (بازی‌های گرسنگی: اشتعال) را نیز دارد. او در سال ۲۰۱۲ درکنار دانای گوریرا روی جلد مجله‌ی اینترتینمنت ویکلی ظاهر شد.

موزس جی. موزلی، بازیگر The Walking Dead

موزس جی. موزلی حرفه‌ی بازیگری را به‌شکل جدی با فیلم Joyful Noise (طنین شادی‌بخش) با نقش‌آفرینی کویین لطیفه آغاز کرد. این بازیگر فقید پس از سریال The Walking Dead در تعدادی از برنامه‌های تلویزیونی نیز حضور پیدا کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده