نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۳

حضور بازیگر سریال Yellowjackets در فیلم بوگی من اثر استیون کینگ

فیلم The Boogeyman براساس داستان کوتاه استیون کینگ برای شبکه هولو در دست ساخت است و حالا بازیگران این فیلم مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس جدیدی از آثار استیون کینگ تولید خواهد شد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، فیلمی براساس داستان کوتاهی به‌نام The Boogeyman اثر استفن کینگ در دست ساخت است و حالا سوفی تاچر، بازیگر سریال Yellowjackets و کریس مسینا، بازیگر فیلم Birds of Prey دو بازیگری هستند که به جمع بازیگران فیلم بوگی من اضافه شده‌اند. فیلم The Boogeyman با همکاری استودیوی قرن بیستم و استودیو فیلمسازی 21Laps برای پخش از شبکه هولو در دست ساخت است.

سوفی تاچر در نقش ناتالی در حال مسابقه تیراندازی در فصل اول سریال Yellowjackets

راب سوج، کارگردان فیلم Host، فیلم Dashcam و سه قسمت از سریال Britannia، وظیفه کارگردانی فیلم The Boogeyman را بر عهده دارد. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک بر عهده مارک هیمن، نویسنده فیلم Black Swan است و شاون لوی، دن لوین و دن کوهن به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم بوگی من حضور خواهند داشت. انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Boogeyman از ماه فوریه (بهمن یا اسفند) آغاز شود. 

فیلم ترسناک بوگی من داستان یک دختر نوجوان را دنبال می‌کند که در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ غم‌انگیز مادرش است و حالا او و برادرش با یک موجود شیطانی در خانه‌ خود مواجه می‌شوند که به‌دنبال آزار و اذیت آن‌ها است و حالا آن‌ها پیش از اینکه خیلی دیر شود، باید نظر پدر عزاداراشان را جلب کنند. استفن کینگ داستان کوتاه The Boogeyman را در سال ۱۹۷۸ نوشته و منتشر کرده بود. این داستان کوتاه بخشی از یک مجموعه داستان کوتاه به‌نام Night Shift است که شامل ۲۰ داستان کوتاه می‌شود.

Sharp Objects

همچنین در سال ۱۹۸۲ فیلم کوتاه The Boogeyman ساخته و منتشر شده بود. سوفی تاچر این روزها بیشتر برای بازی در نقش نسخه نوجوانی ناتالی در سریال Yellowjackets شناخته می‌شود که بازی او با واکنش‌های بسیار مثبتی مواجه شده است و قرار است در فصل دوم نیز حضور داشته باشد. او همچنین در سریال The Book of Boba Fett حضور دارد و از دیگر کارهای تاچر می‌توان به فیلم Prospect اشاره کرد.

کریس مسینا نیز طی این سال‌ها در آثاری چون فیلم Argo، سریال The Newsroom، سریال The Mindy Project، فیلم Live by Night، سریال Sharp Objects، فیلم Zeroville، سریال The Sinner، فیلم Birds of Prey، فیلم I Care a Lot و فیلم Call Jane حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. از کارهای آینده او می‌توان به فیلم I.S.S و فیلم Dreamin' Wild اشاره کرد.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده