نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۶

احتمال نقش‌آفرینی راک در فیلم Call of Duty

گزارش‌های تازه حاکی از آن است که دواین جانسون در اقتباس سینمایی Call of Duty به ایفای نقش خواهد پرداخت.

طبق یک گزارش تازه، ظاهرا دواین جانسون در فیلم Call of Duty به ایفای نقش می‌پردازد. اوایل این ماه راک در گفت‌وگو با رسانه‌ی Men's Journal به‌طور خلاصه اشاره کرد که مشغول کار روی اقتباس سینمایی یک بازی بزرگ است. این هنرپیشه‌ی ۴۹ ساله‌ی آمریکایی در این‌باره گفت: «ما می‌خواهیم یکی از بزرگ‌ترین و خفن‌ترین بازی‌های ویدیویی را به سینما بیاوریم؛ اثری که سال‌ها مشغول تجربه‌ی آن بودم. برای ارائه‌ی آن به طرفدارهای سراسر دنیا بسیار هیجان‌زده‌ام. طبیعتا ما می‌خواهیم یک اقتباس شایسته را تقدیم دوستان گیمر خود کنیم و درعین‌حال یک فیلم عالی بسازیم».

رسانه‌ی Men’s Journal در این گفت‌وگو از دواین جانسون سؤال کرد که رابطه‌اش با بازی‌های ویدیویی چطور است و آیا برنامه‌ای برای ساخت فیلم‌های مرتبط با بازی‌ها در آینده دارد یا خیر. ستاره‌ی فیلم‌های Jumanji (جومانجی) نیز در پاسخ گفت که از طرفدارهای پروپاقرص بازی‌های Madden NFL است و سپس توضیح داد: «نمی‌توانم بگویم دقیقا روی [اقتباس سینمایی] کدام بازی کار می‌کنیم. اما امسال اخباری از آن منتشر خواهد شد». اکنون بنابر اعلام منابع نزدیک به سایت خبری Giant Freakin Robot، ظاهرا اقتباس سینمایی مورد بحث همان فیلم Call of Duty است.

دواین جانسون سوار بر موتور در پوستر فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw

درحال‌حاضر معلوم نیست که این اقتباس سینمایی چه داستان و حال‌وهوایی خواهد داشت. نظر به اینکه نخستین بازی مجموعه‌ی Call of Duty در جنگ جهانی دوم جریان داشت و نسخه‌های بعدی سراغ جنگ‌های مدرن و آینده رفتند، گزینه‌های زیادی در دسترس خواهد بود. گفته می‌شود که دواین جانسون مشغول مذاکره برای نقش‌آفرینی در این فیلم است، اما معلوم نیست که در نقش چه کاراکتری ظاهر می‌شود. مصاحبه‌ی اخیر راک نشان می‌دهد که او در خصوص گرفتن یک نقش در اقتباس سینمایی آتی مطمئن است، اما این فیلم می‌تواند بدون این بازیگر نیز به کارش ادامه دهد.

یک فیلم براساس بازی Call of Duty از سال ۲۰۱۵ میلادی در دست ساخت قرار دارد. در سال ۲۰۱۸ گزارش شد که استفانو سولیما، کارگردان فیلم Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سرباز) مشغول مذاکره برای کارگردانی این اقتباس سینمایی است. بااین‌وجود، این فیلم از آن زمان در سکوت خبری فرو رفت. اکنون پس از تصاحب اکتیویژن بلیزارد توسط شرکت مایکروسافت، احتمالا دوباره فیلم کال آو دیوتی با بازی دواین جانسون در نقش اصلی در مرکز توجه قرار گرفته است. به‌هرشکل، طبق اعلام دواین جانسون اطلاعات بیشتری از این فیلم در سال جاری منتشر خواهد شد.

دواین جانسون به‌هیچ‌عنوان با نقش‌آفرینی در اقتباس‌های سینمایی از بازی‌ها غریبه نیست. فیلم Doom (رستاخیر) محصول سال ۲۰۰۵ یکی از نخستین آثاری بود که راک را در نقش رهبر گروه Sarge قرار داد. این بازیگر پردرآمد در سال ۲۰۱۸ در فیلم Rampage (رمپیج) به ایفای نقش پرداخت که براساس بازی‌های آرکیدی با همین نام ساخته شد. دواین جانسون طی سال‌های گذشته در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) و فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی: مرحله‌ی بعدی) نقش یک شخصیت ویدیوگیمی را بازی کرد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده