نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۰

اقتباس سینمایی و تلویزیونی بازی It Takes Two ساخته می‌شود

شرکت سازنده فیلم Sonic the Hedgehog از تولید اقتباس سینمایی و تلویزیونی بازی It Takes Two خبر داد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت dj2 Entertainment که پیش‌تر وظیفه‌ی تولید اقتباس سینمایی Sonic the Hedgehog را برعهده داشت از آفرینش اقتباس سینمایی It Takes Two خبر داد. ورایتی در گزارش خود اعلام کرد که تیم Hazelight Studios به‌رهبری جوزف فارس طی همکاری با شرکت dj2 Entertainment روی اقتباس سینمایی/تلوزیونی بازی مورد بحث کار خواهند کرد.

جوزف فارس که خالق و کارگردان خلاق این استودیو است پیرامون این همکاری چنین می‌گوید: «خلق جهان و قصه‌ی It Takes Two برای من و تیم‌مان واقعا لذت‌بخش بود. با وجود داستان‌سرایی قوی، تعداد زیادی از شخصیت‌ها و لحظاتی دیوانه‌وار از همکاری مابین این شخصیت‌ها، پتانسیل داستانی این اقتباس واقعا بالا خواهد بود».

داستان بازی It Takes Two درباره‌ی یک زوج با نام‌های مِی و کُدی است که در پی یک سری اختلافات حالا به‌جدایی نزدیک شده‌اند. این زوج بر اثر یک نیروی جادویی حالا به‌دو عروسک مینیاتوری تبدیل شده و به‌یک جهان فانتزی پرتاب می‌شوند. آن‌ها برای نجات یافتن باید مشکلاتی که در روابطشان وجود داشت را حل بکنند و همین به‌شکل‌گیری یک ماجراجویی جذاب و هیجان‌انگیز می‌انجامد.

شخصیت‌های اصلی بازی It Takes Two جوزف فارس

بازی It Takes Two در زمان عرضه توانست رضایت منتقدها و بازیکنان را جلب کند و در رویداد The Game Awards 2021 موفق به‌دریافت جایزه‌ی بهترین بازی سال شد. دیمیتری ام. جانسون، رئیس و مالک شرکت dj2 Entertainment در توصیف همکاری با سازندگان اثر نام‌برده برای خلق این اقتباس سینمایی چنین می‌گوید:

«شرکت dj2 این افتخار را دارد تا طی همکاری با جوزف و تیم فوق‌العاده‌ی Hazelight اقتباس سینمایی It Takes Two را تولید کند. ما هم مثل تمامی مخاطبان دنیای گیم عاشق داستان فانتزی It Takes Two و شخصیت‌های فوق‌العاده‌اش همچون کُدی، مِی، رُز و دکتر حکیم شدیم. برای آوردن این دنیا و این کاراکترها به‌پرده‌ی نقره‌ای و نمایشگرهای خانگی نمی‌توانیم صبر کنیم».

درحالی که شرکت dj2 Entertainment پروژه‌ی اقتباس سینمایی/تلوزیونی It Takes Two را آغاز کرده است، در این لحظه هنوز هیچ استودیو یا شبکه‌ی تلویزیونی برای ساخت این فیلم مشخص نشده است اما به‌نقل از منابع نزدیک، استودیوها و شرکت‌های مختلفی در پشت صحنه مشغول رقابت هستند تا به‌عنوان سازنده‌ی این فیلم انتخاب شوند. گفتنی است که پت کسی (Pat Casey) و جاش میلر (Josh Miller) که نویسندگان قسمت اول و دوم فیلم Sonic the Hedgehog به‌شمار می‌روند، به‌پروژه‌ی اقتباس It Takes Two پیوسته‌اند. اسکار وولونتیس (Oskar Wolontis)، مدیر تیم Hazelight در واکنش به‌شکل‌گیری این همکاری چنین می‌گوید:

«استقبال از بازی It Takes Two چه از سوی گیمرها و چه از سوی منتقدان واقعا شگفت‌آور بود. از این موقعیت تازه جهت گسترش این بازی ورای مرزهای جهان ویدیوگیم واقعا هیجان‌زده هستیم. مخصوصا که طرفدارهای قدیمی و هواداران جدید می‌توانند سراغ این اقتباس بروند».

شرکت dj2 هرگز با اقتباس‌های سینمایی از دنیای بازی‌های ویدیویی ناآشنا نیست و با ساخت فیلم Tomb Raider و تولید فیلم‌های Sonic The Hedgehog تمایل خود به‌تولید این نوع از فیلم‌ها را نشان داد. علاوه‌بر فیلم It Takes Two، این شرکت تولید اقتباس‌های تلویزیونی Dicso Elysium و Sleeping Dogs را هم تایید کرده است.


منبع variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده