نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۳

حضور بندیکت کامبربچ در فیلم علمی تخیلی و جدید کارگردان Assassin's Creed

بندیکت کامبربچ و لورا درن در فیلم Morning به کارگردانی جاستین کرزل، کارگردان فیلم Assassin's Creed حضور خواهند داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جاستین کرزل وظیفه کارگردانی یک فیلم علمی تخیلی جدید را بر عهده گرفته است. طبق گفته هالیوودریپورتر، این فیلم علمی تخیلی قرار است Morning نام داشته باشد و در این فیلم شاهد حضور بندیکت کامبربچ با سابقه بازی در فیلم The Imitation Game و سریال شرلوک، لورا درن با سابقه بازی در فیلم Jurassic Park و نوآ جوپ با سابقه بازی در فیلم A Quiet Place، خواهیم بود. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش این سه بازیگر در دسترس نیست.

لورا درن در مقاله بهترین بازیگران زن هالیوود

کرزل بیشتر برای کارگردانی فیلم Assassin's Creed با بازی مایکل فاسبندر شناخته می‌شود که این فیلم در سال ۲۰۱۶ اکران شد. فیلم The Snowtown Murders، فیلم Macbeth، فیلم True History of the Kelly Gang و فیلم Nitram از دیگر فیلم‌هایی هستند که کرزل وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته است. سم استینر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Morning را بر عهده دارد و آدام آرکاپاو، فیلمبردار فیلم Assassin's Creed و فیلم مکبث وظیفه فیلم‌برداری و آلیس بابیج با سابقه طراحی لباس فیلم Nitram، به‌عنوان طراح لباس در این فیلم علمی تخیلی حضور خواهند داشت.

طبق خلاصه داستان منتشر شده در هالیوودریپوتر، اتفاقات فیلم Morning در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد که در آن جامعه قرصی را اختراع می‌کند که نیاز به خواب را از بین می‌برد. همچنین با کمک یک خورشید مصنوعی، سرانجام روشنایی صبح پایانی ندارد و زندگی و کار در طول تمامی روز ادامه دارد. اما از آنجایی که نسل جوان از دنیای خواب محروم شده‌اند، آیا زمان آن فرا رسیده است که قیام کنند تا رویاهای خود را بازیابی کنند؟ کامبربچ پیش از این برای بازی در فیلم The Imitation Game، یکبار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

A Quiet Place

علاوه‌براین، او امسال با فیلم The Power of the Dog شانس زیادی دارد تا برای دومین‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شود. همچنین پس از حضور در فیلم Spider-Man: No Way Home، کامبربچ قرار است برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش دکتر استرنج در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness بازگردد. کامبربچ هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar به کارگردانی وس اندرسون حضور دارد. او همچنین قرار است در سریال The 39 Steps جلوی دوربین برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده