نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۴

انتشار نخستین اطلاعات از پروژه آتی کارگردان فیلم Promising Young Woman

امرالد فنل، کارگردان فیلم Promising Young Woman کار روی پروژه‌ی بعدی خود را آغاز کرده است که فیلم‌برداری آن از تابستان سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

بنابر تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، امرالد فنل که سال گذشته جایزه‌ی اسکار بهترین فیلم‌نامه‌ی غیراقتباسی را برای فیلم Promising Young Woman (زن جوان آتیه‌دار) دریافت کرد، کار روی پروژه‌ی بعدی خود را آغاز کرده است. با اینکه جزئیات فیلم‌نامه پنهان نگه داشته می‌شود، اما ظاهرا با داستانی درباره‌ی وسواس فکری طرف خواهیم بود.

این فیلم در استودیوی فیلم‌سازی MRC Film ساخته می‌شود و شرکت لاکی‌چاپ اینترتینمنت، سازنده‌ی فیلم Promising Young Woman مشغول انجام مذاکره برای تولید این پروژه است. فیلم کمدی سیاه روان‌شناختی «زن جوان آتیه‌دار» در پنج شاخه‌ی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن (برای بازی کری مولیگان)، بهترین تدوین (برای فردریک توراوال) و بهترین فیلم‌نامه‌ی غیراقتباسی (برای امرالد فنل) نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار شد که تنها توانست جایزه‌ی آخرین بخش را به‌دست بیاورد.

امرالد فنل درحال‌حاضر مشغول ملاقات با بازیگرها برای نقش‌آفرینی در این پروژه‌ی محرمانه است و قصد شروع فیلم‌برداری از تابستان سال ۲۰۲۲ را دارد. این فیلمساز برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و بفتا درست مثل فیلم Promising Young Woman وظیفه‌ی کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی پروژه‌ی آتی را برعهده خواهد داشت.

فیلم Promising Young Woman و کری مولیگان که سر خود را از پنجره ماشین به بیرون برده است

امرالد فنل در مقاله‌ی اصلی دسامبر ۲۰۲۰ رسانه ورایتی در خصوص فیلم Promising Young Woman گفت که پس از شروع «فیلم‌نامه‌نویسی به‌شکل جدی» به این نتیجه رسید که به‌دلیل دشواری توصیف دقیق لحن کار می‌خواهد کارگردانی آن را خودش انجام دهد. امرالد فنل متوجه شد در نوشته‌هایش دنیایی را خلق کرده است که می‌خواهد در یک فیلم سینمایی «آن را به تصویر بکشد تا کاملا قابل درک باشد».

امرالد فنل نه‌تنها در پشت صحنه به کارهایی نظیر کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی می‌پردازد، بلکه یک بازیگر توانمند است که سال گذشته برای هنرنمایی عالی در نقش کامیلا پارکر-بولز در فصل چهارم سریال The Crown (تاج) در شاخه‌ی بهترین بازیگر نقش مکمل زن مراسم اِمی نامزد دریافت جایزه شد. این هنرپیشه‌ی انگلیسی برای نقش‌آفرینی در سریال The Crown موفق به دریافت جایزه انجمن بازیگران فیلم برای «بهترین اجرای گروه بازیگران در یک مجموعه‌ی درام» نیز شده است.

امرالد فنل پس از کسب جایزه‌ی اسکار در بهار سال گذشته، با اندرو لوید وبر برای تولید تئاتر موزیکال معاصر Cinderella (سیندرلا) همکاری کرد که در ماه اوت در وست اند به نمایش گذاشته شد. او همچنین مشغول ساخت یک سریال آنتولوژی برای شبکه‌ی شوتایم است که بخش تلویزیونی سونی و شرکت Stoller Global Solutions در تولید آن دخیل خواهند بود.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده