نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۵

کنار گذاشتن پروژه‌های دیگر توسط لوکاس فیلم برای تمرکز بیشتر روی جنگ ستارگان

لوکاس‌فیلم به‌تازگی پروژه‌های دیگرش را برای افزایش تمرکز روی دنیای جنگ ستارگان، ایندیانا جونز و Willow کنار گذاشته است.

لوکاس‌ فیلم سال‌ها است که مجموعه جدیدی را خلق نکرده است و پس از خرید فاکس قرن بیستم توسط دیزنی بود که این استودیو وظیفه ساخت فیلمی براساس رمان‌های Children of Blood and Bone را به‌دست آورد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنامه‌های لوکاس‌فیلم ظاهرا تغییر کرده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که لوکاس‌فیلم تصمیم گرفته تا ساخت فیلمی براساس رمان فانتزی Children of Blood and Bone را کنار بگذارد و حالا پارامونت حق پخش فیلی براساس این رمان‌ فانتزی را به‌دست آورده است.

در این گزارش گفته شده که کاتلین کندی، رئیس استودیو در ابتدا پس از خرید فاکس توسط دیزنی به ساخت فیلم Children of Blood and Bone علاقه‌مند بوده و حتی ریک فامویا، کارگردان سریال The Mandalorian قرار بود این فیلم را کارگردانی کند. بااین‌حال، مدیران لوکاس‌فیلم تصمیم گرفتند تا ساخت این پروژه را متوقف کنند و در عوض تمرکز خود را روی گسترش دنیای جنگ ستارگان مثل ساخت فصل جدید سریال مندلورین، سریال بوبا فت و غیره بگذارند.

Children of Blood and Bone

تامی ادیمی، نویسنده رمان بچه‌های خون و استخوان خواستار مشارکت در فیلمنامه فیلم را داشت و حالا پارامونت حق تولید فیلم را خریداری کرده است. به‌گفته هالیوودریپورتر، لوکاس‌فیلم به‌صورت کامل از پروژه‌های جدید خود فاصله گرفته است تا تمرکزش را روی پروژه‌های دیگرش از دنیاهای فعلی که دارد بگذارد. علاوه‌بر دنیای جنگ ستارگان، لوکاس‌فیلم همچنان به پروژه‌های دیگر مثل فیلم ایندیانا جونز 5 و سریال Willow تعهد خواهد داشت. در حال حاضر لوکاس‌فیلم روی فیلم‌ها و سریال‌های متعددی کار می‌کند که قرار است طی سال‌های آینده پخش شوند.

فیلم Star Wars: Rogue Squadron به کارگرداتی پتی جنکینز، فیلم جدید جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی، فیلم دیگر Star Wars به تهیه‌کنندگی کوین فایگی، سه‌گانه جدید جنگ ستارگان به کارگردانی رایان جانسون از جمله پروژه‌های سینمایی دنیای جنگ ستارگان است. همچنین فیلم Indiana Jones 5 قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود و سریال Willow برای دیزنی پلاس در دست ساخت است.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده