نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۹

ساخت فیلم Masters of the Universe برای نتفلیکس ؛ مشخص شدن بازیگر جدید

سرانجام نتفلیکس حق پخش فیلم Masters of the Universe را از سونی پیکچرز دریافت کرد و همچنین بازیگر جدید نقش هی من انتخاب شده است.

بیش از یک دهه است که سونی پیکچرز به‌دنبال ساخت فیلم Masters of the Universe است، اما مهر ۹۸ خبری منتشر شد‌ مبنی‌براینکه نتفلیکس در حال مذاکره برای خرید حق تولید و پخش این فیلم لایو اکشن است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خانه جدید فیلم اربابان جهان مشخص شده است. نتفلیکس پس از توافق با Mattel Films به‌صورت رسمی حق تولید و پخش فیلم Masters of the Universe را دریافت کرده است. همچنین کایل آلن قرار است نقش هی من را در این فیلم لایو اکشن بازی کند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Masters of the Universe قرار است از تابستان ۲۰۲۲ آغاز شود و آدام و آرون نی که بیشتر با نام برادران نی شناخته می‌شوند و سابقه کارگردانی فیلم Band of Robbers و اخیرا فیلم The Lost City را در کارنامه دارند، همچنان وظیفه کارگردانی این فیلم لایو اکشن را بر عهده خواهند داشت. دیوید کالاهام با سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Shang-Chi and The Legend of The Ten Rings به‌همراه تاد بلک، جیسون بلومنتال و استیون تیش، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم لایو اکشن اربابان جهان را بر عهده گرفته‌اند.

کایل آلن در فرش قرمز فیلم West Side Story

مجموعه Masters of the Universe داستان شخصیت یتیمی به‌نام آدام را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود او درواقع شاهزاده‌ای است که قرار است ناجی سرزمینی در دوردست باشد و باید به سرعت یاد بگیرد که چگونه از قدرتش برای نجات خانه‌اش از شر اسکلتور استفاده کند. در ابتدا نوحا سنتینو، بازیگر فیلم Black Adam قرار بود نقش پرنس آدام ملقب به هی من را در فیلم Masters of the Universe بازی کند، اما مدتی پیش از این پروژه جدا شد.

همچنین سونی پیکچرز همچنان حق پخش فیلم اربابان جهان در کشور چین را در اختیار دارد. این تنها اقتباس نتفلیکس از مجموعه Masters of the Universe نیست و پیش از این شاهد پخش انیمیشن Masters of the Universe: Revelation بودیم و در آن شاهد حضور صداپیشگانی مثل مارک همیل، لینا هیدی، کریس وود و سارا میشل گلر هستیم. در هر حال این انیمیشن با وجود دریافت نقدهای مثبت از منتقدان، با نقدها و واکنش‌های بسیار منفی طرفداران مواجه شد. همچنین فصل دوم انیمیشن He-Man and the Masters of the Universe که یک سریال انیمیشنی CG است به‌زودی از نتفلیکس پخش خواهد شد.

هی من در حال مبارزه با دث در انیمه Masters of the Universe: Revelation

کایل آلن بیشتر برای بازی در فیلم West Side Story به کارگردانی استیون اسپیلبرگ شناخته می‌شود. او همچنین در آثاری دیگری چون سریال American Horror Story، سریال The Path و فیلم The Map of Tiny Perfect Things به ایفای نقش پرداخته است. از کارهای آینده آلن نیز می‌توان به فیلم The In Between، فیلم Rosaline، فیلم The Greatest Beer Run Ever و فیلم Space Oddity اشاره کرد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده