نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۴

اضافه شدن بازیگران جدید به فصل دوم سریال Good Omens آمازون

آمازون و ‌بی‌بی‌سی از اضافه شدن ۵ بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل دوم سریال Good Omens خبر داده‌اند. همچنین دو بازیگر فصل اول نیز در فصل جدید سریال باز نخواهند گشت.

تیر امسال بود که آمازون و ‌بی‌بی‌سی از تمدید سریال Good Omens برای فصل دوم خبر دادند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فصل دوم سریال فال نیک اضافه شده‌اند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، سیان فیلیپس با سابقه بازی در فیلم Dune، تیم داونی با سابقه بازی در سریال Outlander، پیت فرمن با سابقه بازی در سریال The Magicians، اندی اوشو با سابقه بازی در سریال I May Destroy You و الکس نورتون با سابقه بازی در فیلم دزدان دریایی کارائیب، ۵ بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم سریال Good Omens اضافه شده‌اند.

بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دسترس نیست، اما تولید فصل دوم سریال Good Omens هم‌اکنون در کشور اسکاتلند در جریان است. علاوه‌براین، ددلاین از بازگشت درک جاکوبی، مارک گیتیس، استیو پمبرتون و ریس شیراسمیت در فصل دوم سریال فال نیک برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش‌های خود خبر داده است. پیش از این بازگشت دیوید تننت در نقش کراولی و مایکل شین در نقش ازیرافیل در فصل دوم این سریال تایید شده بود. همچنین ددلاین گفت که بندیکت کامبربچ و فرانسیس مک‌دورمند در فصل دوم سریال Good Omens باز نخواهند گشت.

دیوید تننت در نقش کراولی و مایکل شین در نقش ازیرافیل در پوستر فصل دوم سریال Good Omens

فصل اول این سریال براساس رمان آخر الزمانی Good Omens، اثر تری پرچت و نیل گیمن که در سال ۱۹۹۰ منتشر شد، تولید شده بود و حالا گیمن قرار است در ساخت فصل دوم نیز نقش داشته باشد و به‌عنوان شورانر و نویسنده در فصل دوم این سریال باز خواهد گشت. همچنین شاهد بازگشت داگلاس مکینون برای کارگردانی فصل دوم سریال Good Omens نیز خواهیم بود که پیش از این کارگردانی تمامی قسمت‌های فصل اول را بر عهده داشته باشد.

فصل دوم سریال Good Omens قرار است مانند فصل اول در ۶ قسمت تولید و از آمازون پخش شود. نیل گیمن در بیانیه منتشر شده گفته بود که او و تری پرچت پیش از این ایده ادامه دادن داستان Good Omens را در سر داشته‌اند و در مورد آن صحبت کرده بودند. البته تری پرچت در سال ۲۰۱۵ فوت کرده و گیمن به‌تنهایی در نوشتن داستان فصل دوم سریال فال نیک نقش خواهد داشت. انتظار می‌رود فصل دوم این سریال در اواخر سال ۲۰۲۲ پخش شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده