نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۳

انتخاب نویسنده فیلم Mortal Kombat برای کارگردانی سریال System Shock

گرگ روسو، نویسنده‌ی فیلم Mortal Kombat برای نویسندگی و کارگردانی سریال System Shock با سرویس استریم Binge همکاری می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که گرگ روسو برای نویسندگی و کارگردانی سریال System Shock (سیستم شاک) سرویس استریم Binge انتخاب شده است. این نویسنده در سال ۲۰۲۱ فیلم‌نامه‌ی فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت) را برای شرکت New Line به رشته‌ی تحریر درآورد که یک دنباله از آن با یک نویسنده‌ی تازه در دست ساخت قرار دارد. گرگ روسو درکنار آلن اونگار از شرکت بینج، استفن کیک و لری کوپرمن از شرکت نایت‌دایو به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه فعالیت می‌کنند.

گرگ روسو به‌خوبی با فضای بازی‌های ویدیویی آشنا است و فیلم‌نامه‌ی اقتباس‌های سینمایی Space Invaders (مهاجمان فضایی) و Saints Row (نبرد سینت‌ها) را نوشته است. او با سریال System Shock نخستین کارگردانی خود را تجربه می‌کند. گرگ روسو در بیانیه‌ی جدیدی اظهار داشت: «مفتخرم که فرصت کار درکنار تیم فوق‌العاده‌ی بینج و استودیو Nightdive نصیبم شد تا مجموعه‌ی شاخص System Shock را احیا کنم. منتظر فرصت مناسبی برای آغاز فعالیت کارگردانی بودم و بالاخره این مجال را پیدا کردم».

آلن اونگار که قبلا سکان هدایت فیلم لایو-اکشن کوتاه غیر رسمی Uncharted (آنچارتد) با نقش‌آفرینی نیتن فیلیون و استیون لانگ را در دست داشت، در این رابطه گفت: «گرگ روسو فیلم‌نامه‌نویس فوق‌العاده با استعدادی است که دانش و اشتیاقی بی‌بدیل به بازی‌ها دارد». او در این‌باره اذعان داشت: «بدون شک رویکرد هنری گرگ روسو و درک عمیقش از منابع اصلی طرفدارها را برای این مجموعه‌ی تازه هیجان‌زده می‌کند. ما برای سپردن این مسئولیت به او بسیار هیجان‌زده‌ایم و بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن دیدگاهش با مخاطب‌های سراسر جهان هستیم».

تصویر هنری خلق‌شده توسط یک طرفدار بازی System Shock

نسخه‌ی اول بازی System Shock که توسط استودیو Looking Glass توسعه یافته بود، در سال ۱۹۹۴ میلادی در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. داگ چرچ وظیفه‌ی کارگردانی این بازی اکشن ماجراجویی اول-شخص را برعهده داشت و وارن اسپکتور به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی آن فعالیت می‌کرد. اکنون استودیو نایت‌دایو امتیاز استفاده از این مجموعه را در اختیار دارد و مشغول بازسازی نسخه‌ی اول بازی System Shock است.

سریال System Shock تنها یکی از پروژه‌های در دست تولید Binge است. این سرویس استریم درحال‌حاضر روی اقتباس تلویزیونی مجموعه بازی Driver شرکت یوبیسافت و اقتباس تلویزیونی بازی Hunt: Showdown شرکت کرای‌تک کار می‌کند. علاوه‌براین، بینج با همکاری ال روبیوس مشغول کار روی نمایش جدیدی با نام Rubius Checkpoint است.

بینج که در جریان رویداد E3 2021 معرفی شد، روی تولید محتوای ویدیویی به‌ویژه برای گیمرها تمرکز دارد. بینج می‌گوید که این شرکت قصد دارد تا این کار را به‌گونه‌ای انجام دهد که شایسته‌ی طرفدارها و بازی‌های مورد اقتباس باشد. سرویس استریم Binge قرار است تا کار خود را رسما در سال ۲۰۲۲ میلادی آغاز کند. بینج قابلیتی با نام Squad Parties دارد که امکان تماشای گروهی محتوا و دریافت پاداش در ازای انجام این کار را برای کاربرها فراهم می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده