نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۴

نقش‌آفرینی جیک جیلنهال در فیلم اکشن و سرقت جدید

جیک جیلنهال برای تهیه‌کنندگی و نقش‌آفرینی در فیلم مهیج Cut and Run شرکت New Republic انتخاب شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که جیک جیلنهال برای نقش‌آفرینی و تهیه‌کنندگی فیلم Cut and Run (فرار سریع)، اثری مهیج با موضوع سرقت از برایان الیور و بردلی فیشر از شرکت نیو ریپابلیک، انتخاب شده است. در خلاصه‌‌ی داستان این فیلم آمده است: «گروهی از سارقان که از قایق‌های تندرو پرقدرت برای سرقت از کشتی‌های تفریحی بزرگ استفاده می‌کنند، اموالی را که نباید از گروهی خطرناک به سرقت می‌برند. جیک جیلنهال از شرکت ناین استوریز پروداکشنز درکنار برایان الیور، بردلی فیشر و جان گلن به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند.

جان گلن، نویسنده‌ی فیلم‌های Eagle Eye (چشم عقاب) و Law Abiding Citizen (شهروند مطیع قانون)، فیلم‌نامه‌ی گمانی فیلم Cut and Run را به رشته‌ی تحریر درآورده است که شرکت نیو ریپابلیک در شرایطی رقابتی آن را تصاحب کرد. فیلم‌نامه‌ی گمانی یا Spec Script نقطه‌ی مقابل فیلم‌نامه‌ی قراردادی است که نویسنده بدون سفارش قبلی یک ایده‌ی بکر و دست اول را گسترش می‌دهد و پس از نگارش فیلم‌نامه اقدام به ارائه‌ و فروش آن به تهیه‌کننده می‌کند.

فیلم Cut and Run همکاری دیگری را برای جیک جیلنهال و شرکت New Republic رقم می‌زند که در تولید فیلم Ambulance (آمبولانس) شرکت یونیورسال پیکچرز مشارکت داشتند. فیلم آمبولانس به کارگردانی مایکل بی برای اکران سینمایی در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) در نظر گرفته شده است. شرکت‌های ناین استوریز و نیوریپابلیک نیز برای تولید اقتباس سینمایی رمان گرافیکی Oblivion Song (نغمه‌ی نسیان) اثر رابرت کرکمن همکاری می‌کنند.

جان گلن درحال‌حاضر مشغول نگارش فیلم‌نامه‌ی اقتباس The House on Hoarder Hill (خانه‌ای روی تپه‌ی وردر) برای سم ریمی است. جیک جیلنهال نیز آخرین‌بار در فیلم مهیج The Guilty (گناهکار) شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس دیده شد و در آینده با فیلم Ambulance به سینما بازخواهد گشت. این هنرپیشه‌ی ۴۱ ساله‌ی آمریکایی در فیلم The Interpreter (مترجم) به‌کارگردانی گای ریچی نیز به ایفای نقش می‌پردازد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده