نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۶

نقش‌آفرینی راک در اقتباس سینمایی یک بازی بزرگ

دواین جانسون در گفت‌وگو با رسانه‌ی Men’s Journal اعلام کرد که در اقتباس سینمایی یک بازی ویدیویی به ایفای نقش می‌پردازد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون دواین جانسون، ستاره‌ی فیلم‌های Jumanji (جومانجی) اعلام کرد که در فیلم جدیدی براساس یک بازی ویدیویی نقش‌آفرینی خواهد کرد. با اینکه این هنرپیشه‌ی ۴۹ ساله‌ی آمریکایی نام اثر مورد بحث را فاش نکرد، اما در مصاحبه‌ی اخیر خود اظهار داشت که «این بازی را سال‌ها تجربه کرده است».

جزئیات بیشتر فیلم اقتباسی جدید راک در سال جاری منتشر می‌شود

رسانه‌ی Men’s Journal در این گفت‌وگو از راک سؤال کرد که رابطه‌اش با بازی‌های ویدیویی چطور است و آیا برنامه‌ای برای ساخت فیلم‌های مرتبط با بازی‌ها در آینده دارد یا خیر. دواین جانسون در پاسخ گفت که از طرفدارهای پروپاقرص بازی‌های Madden است و سپس توضیح داد: «نمی‌توانم بگویم دقیقا روی [اقتباس سینمایی] کدام بازی کار می‌کنیم. اما امسال اخباری از آن منتشر خواهد شد».

دواین جانسون در این‌باره گفت: «ما می‌خواهیم یکی از بزرگ‌ترین و خفن‌ترین بازی‌های ویدیویی را به سینما بیاوریم؛ اثری که سال‌ها مشغول تجربه‌ی آن بودم. برای ارائه‌ی آن به طرفدارهای سراسر دنیا بسیار هیجان‌زده‌ام. طبیعتا ما می‌خواهیم یک اقتباس شایسته را تقدیم دوستان گیمر خود کنیم و درعین‌حال یک فیلم عالی بسازیم».

دواین جانسون به‌هیچ‌عنوان با نقش‌آفرینی در اقتباس‌های سینمایی از بازی‌ها غریبه نیست. فیلم Doom (رستاخیر) محصول سال ۲۰۰۵ یکی از نخستین آثاری بود که راک را در نقش رهبر گروه Sarge قرار داد. این بازیگر موفق در سال ۲۰۱۸ در فیلم Rampage (رمپیج) به ایفای نقش پرداخت که براساس بازی‌های آرکید Midway با همین نام ساخته شد. دواین جانسون در فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) و دنباله‌ی آن یعنی فیلم Jumanji: The Next Level (جومانجی: مرحله‌ی بعدی) نیز نقش یک شخصیت ویدیوگیمی را بازی کرد.

راک در بازی‌های ویدیویی نیز حضور داشته است. او در نقش قهرمان داستان بازی Spy Hunter: Nowhere to Run محصول سال ۲۰۰۶ و در نقش The Foundation در پایان فصل دوم بازی Fortnite ظاهر شد. از دیگر آثار اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که در آینده از راه می‌رسند، می‌توان به فیلم Uncharted (آنچارتد) با نقش‌آفرینی تام هالند و مارک والبرگ، فیلم Sonic the Hedgehog 2 (سونیک خارپشت ۲) با بازی جیم کری و ادریس البا و انیمیشن Super Mario (سوپر ماریو) شرکت ایلومینیشن با صداپیشگی کریس پرت اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده