نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۲

رسمی شدن ساخت سریال Percy Jackson برای دیزنی پلاس

دیزنی پلاس به‌صورت رسمی از سفارش ساخت سریال Percy Jackson خبر داده است که خالق این مجموعه نقش زیادی در ساخت آن خواهد داشت.

اردیبهشت امسال بود که ریک ریوردن، خالق مجموعه پرسی جکسون از در دست ساخت بودن سریال Percy Jackson برای شبکه دیزنی پلاس خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دیزنی به‌صورت رسمی دستور ساخت فصل اول سریال پرسی جکسون را صادر کرده است. ریک ریوردن با انتشار ویدیویی در صفحه اختصاصی دیزنی پلاس در توییتر این خبر را رسما اعلام کرد و گفت که در حال حاضر مراحل استخدام بازیگران سریال Percy Jackson آغاز شده است.

سریال پرسی جکسون قرار است Percy Jackson and the Olympians نام داشته باشد و برخلاف دو اقتباس سینمایی، ریک ریوردن روی ساخت این سریال لایو اکشن نظارت کامل را خواهد داشت. همچنین در ادامه می‌توانید لوگو رسمی سریال پرسی جکسون و المپ‌نشینان را مشاهده کنید:

لوگو سریال Percy Jackson and the Olympians

جیمز بابین، کارگردان آثاری چون فیلم The Muppets، فیلم Muppets Most Wanted، فیلم Alice Through the Looking Glass و فیلم Dora and the Lost City of Gold، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال Percy Jackson را بر عهده دارد. جان استینبرگ، سازنده سریال Black Sails و سریال The Old Man به‌همراه ریوردن وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال پرسی جکسون را بر عهده گرفته است. ظاهرا جان استینبرگ در نقش شورانر نیز در سریال Percy Jackson and the Olympians نقش خواهد داشت.

طبق خلاصه داستان منتشر شده، این سریال لایو اکشن داستان یک پسر بچه ۱۲ ساله نیمه خدای امروزی به‌نام پرسی جکسون را روایت می‌کند که به‌تازگی با قدرت‌های ماورالطبیعی خود آشنا شده و کنار آمده است، اما زئوس، خدای آسمان او را متهم به دزدین سلاح صاعقه، قدرتمندترین سلاح در دنیا می‌کند. اکنون پرسی جکسون باید در سراسر آمریکا برای یافتن دزد صاعقه سفر کند تا نظم را به المپوس بازگرداند و جلوی شروع یک جنگ تازه را بگیرد.

رمان‌های Percy Jackson با انتشار رمان The Lightning Thief در سال ۲۰۰۵ رسما آغاز به کار کرد و در ادامه ۴ دنباله با نام‌های The Sea of Monsters (دریای هیولاها)، The Titan's Curse (نفرین تایتان)، The Battle of the Labyrinth (نبرد هزارتو) و The Last Olympian (آخرین المپی)، منتشر شد. همچنین در ادامه ۵ رمان دیگر و چند رمان گرافیکی کوتاه نیز براساس مجموعه پرسی جکسون نوشته و منتشر شده است.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده