نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱

نخستین اطلاعات از اثر جدید کارگردان سریال Fleabag و فیلم انولا هلمز

هری بردبیر، کارگردان فیلم انولا هلمز سکان هدایت اقتباس سینمایی فیلم Eleanor Oliphant Is Completely Fine شرکت‌های MGM و Hello Sunshine را در دست گرفت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که هری بردبیر برای کارگردانی اقتباس سینمایی Eleanor Oliphant is Completely Fine (الینور اولیفانت کاملا خوب است) برای شرکت‌های مترو گلدوین مایر و هلو سانشاین در نظر گرفته شده است. این فیلم سینمایی براساس رمان پرفروش گیل هانیمن با همین نام ساخته می‌شود. جورجیا پریچت وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه‌ی فیلم را برعهده دارد و ریس ویترسپون و لورن نوستادتر از شرکت Hello Sunshine به‌عنوان تهیه‌کننده و امیلی فرنباخ به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی آن فعالیت می‌کنند.

رمان Eleanor Oliphant is Completely Fine به ماجراهای زنی جامعه‌گریز و غیرعادی با نام الینور اولیفانت می‌پردازد که خلوت خود را ترک می‌کند تا به این درک برسد که تنها راه دوام آوردن بروز احساسات است. این رمان مضامین انزوا و تنهایی را مورد بررسی قرار می‌دهد و سفر تحول‌آفرین الینور به سوی درک کامل‌تر خود و زندگی را به تصویر می‌کشد. رمان Eleanor Oliphant is Completely Fine توسط انتشارات Penguin Random House منتشر شد و در سال ۲۰۱۷ جایزه‌ی ادبی کاستا را دریافت کرد. این کتاب تابه‌حال بیش از ۲.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است.

هری بردبیر یک کارگردان سینما و تلویزیون بریتانیایی برنده‌ی جایزه است که بیشتر برای کار روی سریال Fleabag (فلیبگ) شناخته می‌شود؛ سریالی که جایزه‌ی اِمی بهترین کارگردانی یک مجموعه‌ی تلویزیونی کمدی را برایش به ارمغان آورد. او یکی از کارگردان‌های اصلی سریال موفق Killing Eve (کشتن ایو) نیز به‌حساب می‌آید. از دیگر آثار تلویزیونی هری بردبیر نیز می‌توان به سریال Ramy (رامی)، سریال Messiah (مسیح)، سریال نامزد جایزه‌ی بفتا This Life (این زندگی)، سریال Outlaws (قانون‌شکنان) و سریال The Cops (پلیس‌ها) اشاره کرد. او در سال ۲۰۲۰ فیلم Enola Holmes (انولا هلمز) شبکه‌ی نتفلیکس را کارگردانی کرد که با اقتباس از رمان The Enola Holmes Mysteries (رازهای انولا هلمز) از نانسی اسپرینگر ساخته شد و دنباله‌ی آن در مرحله‌ی پس از تولید است.

جورجیا پریچت یک نویسنده‌ی آثار کمدی انگلیسی برنده‌ی جایزه است که اخیرا وظیفه‌ی شورانری سریال کوتاه The Shrink Next Door (همسایه‌ی روان‌پزشک) شرکت‌های اپل و رسانه‌ی رایتس کاپیتال را برعهده داشت؛ سریالی درام کمدی که ویل فرل و پل راد در آن به ایفای نقش می‌پردازند. او قبلا طی یک قرارداد کلی با شبکه‌ی HBO به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی سریال Veep (معاون رئیس جمهور)، تهیه‌کننده اجرایی سریال Succession (وراثت)، تهیه‌کننده‌ی مشاور سریال Run (فرار) و تهیه‌کننده‌ی ناظر سریال Avenue 5 (خیابان پنجم) فعالیت کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده