نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۱

نقش‌آفرینی استیو کارل در فیلم کمدی جدید رایان رینولدز و جان کرازینسکی

استیو کارل، بازیگر سریال آفیس و چند بازیگر دیگر پس از توافق با پارامونت به رایان رینولدز و جان کرازینسکی در فیلم If اضافه شده‌اند.

مهر ۹۸ بود که خبری منتشر شد مبنی‌براینکه رایان رینولدز و جان کرازینسکی قرار است در یک فیلم کمدی فانتزی با یکدیگر همکاری کنند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به این پروژه اضافه شده‌اند و همچنین نام رسمی این فیلم کمدی فانتزی مشخص شده است. ددلاین گزارش داد استیو کارل که پیش از این با جان کرازینسکی در سریال The Office هم‌بازی بود، به جمع بازیگران این فیلم که IF نام دارد، اضافه شده است.

فهرست بازیگران فیلم IF

علاوه‌بر کارل، آلن کیم با سابقه بازی در فیلم Minari، کایلی فلمینگ با سابقه بازی در سریال The Walking Dead و لوئیس گوست جونیور با سابقه بازی در فیلم An Officer and a Gentleman که برای آن جایزه اسکار دریافت کرده، دیگر بازیگرانی هستند که به جمع بازیگران فیلم IF اضافه شده‌اند. همچنین درکنار رینولدز و کرازینسکی که در فیلم اگر بازی خواهند کرد، پیش از این شاهد پیوستن فیبی والر بریج و فیونا شاو به این فیلم کمدی فانتزی بودیم.

علاوه‌بر بازی، کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم IF را نیز بر عهده دارد. کرازینسکی پیش از این هر دو قسمت فیلم A Quiet Place را کارگردانی کرده بود و درکنار آن سه قسمت از سریال آفیس و فیلم The Hollars را نیز کارگردانی کرده است. در هر حال هنوز مشخص نیست که او قسمت دیگری از فیلم ترسناک یک مکان ساکت را نیز کارگردانی خواهد کرد یا قرار است به سراغ پروژه‌های دیگر برود. از آثار آینده کرازینسکی می‌توان به فصل سوم سریال Jack Ryan و انیمیشن DC League of Super-Pets اشاره کرد.

جان کرازینسکی در نقش جک رایان در پوستر فصل اول سریال Tom Clancy’s Jack Ryan

رایان رینولدز نیز در سال ۲۰۲۲ دارای فیلم The Adam Project و فیلم Spirited است. او همچنین قرار است در فیلم Red Notice 2، فیلم Red Notice 3، فیلم Free Guy 2 و فیلم Deadpool 3 بازگردد که نشان می‌دهد او برنامه بسیار شلوغی در سال ۲۰۲۲ دارد. رینولدز برای بازی در آثار دیگری مثل فیلم Clue، فیلم Everyday Parenting Tips و فیلم Upstate نیز قرار داد امضا کرده است. استیو کارل نیز در سال ۲۰۲۲ با انیمیشن Minions: The Rise of Gru حضور خواهد داشت.

فیلم IF برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ (۲۶ آبان ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم کمدی در طول سال ۲۰۲۲ انجام شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده