نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۶

پیوستن ۸ بازیگر جدید به آدام سندلر در فیلم Murder Mystery 2 نتفلیکس

شبکه نتفلیکس از اضافه شدن ۸ بازیگر جدید به آدام سندلر و جنیفر آنیستون در فیلم Murder Mystery 2 خبر داده است.

پس از موفقیت فیلم Murder Mystery در سال ۲۰۱۹ بود که شبکه نتفلیکس در مهر ۹۸ از سفارش ساخت یک دنباله برای این فیلم کمدی خبر داد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به دنباله فیلم راز جنایت اضافه شده‌اند. در فیلم Murder Mystery 2 قرار است شاهد بازگشت آدام سندلر در نقش نیک اسپیتز و جنیفر آنیستون در نقش آدری اسپیتز باشیم و حالا نتفلیکس از بازگشت عدیل اختر و جان کانی برای ایفای دوباره در نقش‌های خود در دنباله فیلم Murder Mystery خبر داده است.

نتفلیکس همچنین اعلام کرد که جودی ترنر اسمیت با سابقه بازی در فیلم Queen & Slim، مارک استرانگ با سابقه بازی در فیلم The Long Firm، ملانی لوران با سابقه بازی در فیلم Inglourious Basterds، کوهو ورما با سابقه بازی در فیلم Plan B، انریکه آرسه با سابقه بازی در سریال Money Heist، تونی گلدوین با سابقه بازی در فیلم King Richard، زورین وییانوئبا با سابقه بازی در فیلم Detroit و انی مامولو با سابقه بازی در فیلم The Boss، هشت بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم Murder Mystery 2 اضافه شده‌اند.

جرمی گارلیک، کارگردان فیلم The Wedding Ringer و فیلم The Binge وظیفه کارگردانی فیلم کمدی راز جنایت 2 را براساس فیلمنامه‌ای از جیمز وندربیلت بر عهده دارد. فیلم Murder Mystery در سال ۲۰۱۹ پخش شد که تمرکز آن روی یک زن و شوهر است که برای تعطیلات به اروپا سفر می‌کنند و حالا باید راز قتل یک میلیاردر را حل کنند. این فیلم کمدی با اینکه نقدهای ضعیفی را دریافت کرده بود، اما به پر بیننده ترین فیلم نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ تبدیل شد.

اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Murder Mystery 2 در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که اتفاقات این فیلم کمدی در هاوایی جریان دارد. همچنین نتفلیکس از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Murder Mystery خبر داده است. آدام سندلر در ادامه همکاری بسیار موفقش با نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ در فیلم Spaceman و فیلم Hustle به ایفای نقش پرداخته است و انتظار می‌رود فیلم Murder Mystery 2 در سال ۲۰۲۳ از نتفلیکس پخش شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده