نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

هم‌بازی شدن کریس ایوانز با راک در فیلم کمدی و اکشن جدید آمازون

کریس ایوانز،‌ بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول پس از توافق با آمازون قرار است با دواین جانسون در فیلم Red One هم‌بازی شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کریس ایوانز،‌ بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول قرار است در یک کمدی، اکشن و ماجراجویی برای شبکه آمازون بازی کند. ایوانز به‌تازگی با آمازون برای حضور در فیلم Red One به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است. ایوانز درواقع در این فیلم کمدی اکشن و ماجراجویی که برای ایام تعطیلات تولید خواهد شد، به دواین جانسون ملقب به راک پیوسته است. جیک کاسدان، کارگردان فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle و فیلم Jumanji: The Next Level وظیفه کارگردانی فیلم Red One را بر عهده دارد.

جیک کاسدان و دواین جانسون در پشت صحنه فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle

کاسدان و جانسون پیش از این در دو قسمت فیلم جومانجی همکاری بسیار موفقی داشتند و این دو فیلم در مجموع بیش از ۱/۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Red One در دسترس نیست؛ اما کریس مورگان، نویسنده ۹ قسمت از مجموعه فیلم سریع و خشن وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن کمدی را براساس داستانی از هیرام گارسیا بر عهده خواهد داشت.

کریس ایوانز اخیرا برای بازی در فیلم Ghosted با اپل قرارداد همکاری امضا کرده است و مدتی پیش اعلام شد او قرار است در یک فیلم بدون نام نقش جین کلی را بازی کند. همچنین ایوانز در سال ۲۰۲۲ قرار است در انیمیشن Lightyear صداپیشگی باز لایتیر را بر عهده داشته باشد و در همکاری دوباره با برادران روسو در فیلم The Gray Man برای شبکه نتفلیکس نیز بازی کرده است. علاوه‌براین، در طول سال ۲۰۲۱ شاهد حضور کوتاه و افتخاری ایوانز در فیلم Free Guy و فیلم Don't Look Up بودیم.

ایوانز با اینکه بیشتر برای بازی در نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود و به کار خودش در فیلم Avengers: Endgame پایان داد، طی این سال‌ها در آثار دیگری چون دوگانه فیلم Fantastic Four، فیلم Sunshine، فیلم The Losers، فیلم Scott Pilgrim vs. the World، فیلم The Iceman، فیلم Snowpiercer، فیلم Gifted، فیلم Before We Go (که کارگردانش نیز بوده)، فیلم The Red Sea Diving Resort، فیلم Knives Out و سریال Defending Jacob، نیز به ایفای نقش پرداخته است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده