نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۶

امیلیا کلارک و ساموئل ال جکسون در اولین تصاویر سریال Secret Invasion مارول

به‌تازگی اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری سریال Secret Invasion فاش و منتشر شده است که در آن شاهد اطلاعات جالبی هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Secret Invasion هم‌اکنون در بریتانیا در جریان است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری سریال تهاجم مخفی فاش شده است. مراحل فیلم‌برداری جدیدترین سریال دنیای سینمایی مارول هم‌اکنون در شهر لیدز در جریان است که در اولین گروه از تصاویر بالاخره شاهد حضور امیلیا کلارک هستیم. متاسفانه این تصاویر مشخص نمی‌کند کلارک چه نقشی را بر عهده دارد، اما یک نگاه کلی از او در سریال Secret Invasion و دنیای سینمایی مارول را ارائه می‌دهد:

امیلیا کلارک در حال گریم شدن در پشت صحنه سریال Secret Invasion

همچنین در بخشی دیگر از تصاویر شاهد بازگشت ساموئل ال جکسون، بازیگر نقش نیک فیوری هستیم که حالا دیگر چشم‌بند مشهور خود را روی صورت ندارد و با ظاهری متفاوت قرار است در سریال Secret Invasion حضور داشته باشد:

در بخش دیگر تصاویر بازگشت کوبی اسمالدرز، بازیگر نقش ماریا هیل در سریال تهاجم مخفی دیده می‌شود که در یک تصویر ظاهرا در حال صحبت با امیلیا کلارک است. البته ظاهرا در این صحنه از سریال او قرار است آسیب ببیند و در یک تصویر می‌توانید شاهد گریم آسیب دیدگی صورت اسمالدرز باشید:

البته در دو تصویر نیز کوبی اسمالدرز درکنار بن مندلسون، بازیگر نقش تالوس قابل مشاهده است؛ اما این همه ماجرا نیست. درواقع ظاهر محیط فیلم‌برداری تغییر کرده تا مکان تولید بیشتر به شهرهای روسیه شباهت پیدا کند. مشخصا نیک فیوری، ماریا هیل و احتمالا تالوس در حال انجام یک مأموریت مخفیانه هستند؛ اما آیا هدف آن‌ها امیلیا کلارک است؟ یا به‌دنبال نجات او یا گرفتن شخص دیگری هستند؟

کینگلزی بن-ادیر در نقش شرور و منفی اصلی، کریستوفر مک‌دونالد و کیلیان اسکات، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Secret Invasion حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. گفته می‌شود که تمرکز سریال تهاجم مخفی قرار است روی نژاد اسکرال‌ها باشد که ظاهرا نفوذ زیادی در زمین پیدا کرده‌اند. این نژاد بیگانه پیش از این در فیلم Captain Marvel معرفی شدند و حالا نقش آن‌ها در حال پر رنگ‌تر شدن است.

کایل برداستریت به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Secret Invasion حضور خواهد داشت. برداستریت بیشتر برای نوشتن فیلمنامه ۹ قسمت از سریال Mr. Robot شناخته می‌شود که به‌عنوان تهیه‌کننده این سریال تحسین شده، یکبار هم نامزد دریافت جایزه امی شده است. همچنین توماس بزوچا، کارگردان فیلم Let Him Go به‌همراه علی سلیم، کارگردان سریال The Looming Tower وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال تهاجم مخفی را بر عهده خواهند داشت.

انتظار می‌رود سریال Secret Invasion در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید و در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده