نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۸

عملکرد درخشان و رکوردشکنی سریال Yellowjackets در شبکه شوتایم

فصل اول سریال Yellowjackets توانسته مورد توجه بینندگان شوتایم قرار بگیرد و به دومین سریال پر بیننده‌ تاریخ این شبکه تبدیل شود.

مدتی پیش پخش فصل اول سریال Yellowjackets به پایان رسید. این سریال توانسته با تحسین‌ منتقدان و بینندگان شبکه شوتایم مواجه شود و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل اول سریال ژاکت زردها به موفقیت دیگری دست پیدا کرده است. ددلاین گزارش داد که بیش از ۱.۳ میلیون بیننده قسمت پایانی فصل اول سریال Yellowjackets را در پایان شب یکشنبه هفته گذشته روی تمامی پلتفرم‌ها تماشا کرده‌اند. این آمار ۲ برابر بیشتر از کسانی است که افتتاحیه سریال یلوجکتز را تماشا کردند.

همچنین تعداد بینندگانی که ازطریق سرویس‌های استریم این قسمت از سریال Yellowjackets را تماشا کرده‌اند، ۴ برابر بیشتر از افتتاحیه بوده است. همچنین به‌صورت میانگین ۵ میلیون بیننده به‌صورت هفتگی هر قسمت از ۱۰ قسمت فصل اول سریال ژاکت زردها را تماشا کرده‌اند که شامل پخش از شوتایم و دیگر پلتفرم‌ها می‌شود. این بیشترین میزان استقبال از یک سریال جدید شبکه شوتایم از زمان شروع پخش سریال Billions در سال ۲۰۱۶ بوده است.

پوستر فصل اول سریال Yellowjackets

همچنین سریال Yellowjackets پس از سریال Dexter: New Blood به دومین سریال پر بیننده‌ تاریخ شبکه شوتایم تبدیل شده است. علاوه‌براین، سریال ژاکت زردها برای فصل دوم نیز تمدید شده است که پخش آن از اواخر سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. همچنین اشلی لایل و بارت نیکرسون وظیفه ساخت سریال Yellowjackets را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم این سریال نیز باز خواهند گشت.

داستان سریال Yellowjackets در سال ۱۹۹۶ آغاز می‌شود که در آن یک تیم از بازیکنان فوتبال دبیرستان نیوجرسی برای یک حضور تورنمنت ملی به سیاتل سفر می‌کنند، اما در طول پرواز بر فراز کانادا هواپیما در یک منطقه خالی از سکنه سقوط می‌کنند و اعضای تیم حدود ۱۹ ماه برای بقا و زنده ماندن تلاش می‌کنند. این سریال داستان به جنون کشیدن و آدم‌خوار شدن آن‌ها را به تصویر می‌کشد و همچنین زندگی آن‌ها در سال ۲۰۲۱ را نیز دنبال می‌کند.

ملانی لینسکی، سوفی نیلیس، تاونی سایپرس، جاسمین ساووی براون، الا پورنل، جولیت لوئیس، سوفی تاچر، سمی هنرتی، استیون کروگر، وارن کول، پیتر گادیوت، کارلوس سانز، کورتنی ایتون و لیو هیوسن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Yellowjackets حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. برخی از بازیگران نقش نسخه جوانی و گروهی نقش نسخه بزرگسالی شخصیت‌های اصلی را بازی می‌کنند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده