نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۰

حضور کریستن دانست در فیلم جدید کارگردان Ex Machina

الکس گارلند، کارگردان فیلم Ex Machina در حال همکاری دوباره با A24 برای ساخت فیلم جدیدی به‌نام Civil War است که اولین بازیگران این فیلم نیز مشخص شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، الکس گارلند، کارگردان آثاری چون فیلم Ex Machina، فیلم Annihilation و سریال Devs، وظیفه کارگردانی فیلم جدیدی را بر عهده گرفته است. این فیلم قرار است Civil War نام داشته باشد و کریستن دانست، بازیگر فیلم The Power of the Dog قرار است نقش فیلم جدید گارلند را بازی کند. علاوه‌بر دانست، واگنر مورا با سابقه بازی در سریال Narcos، استیون مک‌کینلی هندرسون با سابقه بازی در فیلم Dune و کیلی اسپینی با سابقه بازی در سریال Mare of Easttown دیگر بازیگران فیلم جنگ داخلی هستند.

کریستن دانست،‌ واگنر مورا، استیون مک‌نیلی هندرسون، کیلی اسپینی و الس گارلند

فیلم Civil War به‌عنوان یک اثر اکشن و حماسی توصیف شده که اتفاقات آن در آینده نزدیک در آمریکا جریان دارد، اما اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات آن در دسترس نیست. علاوه‌بر کارگردانی، گارلند وظیفه نوشتن فیلمنامه اورجینال فیلم جنگ داخلی را نیز بر عهده دارد. الکس گارلند اخیرا فیلم Men را کارگردانی کرده است که در این فیلم ترسناک و علمی تخیلی شاهد حضور جسی باکلی و روری کینیار هستیم. مراحل فیلم‌برداری فیلم Men به پایان رسیده است و انتظار می‌رود این فیلم در طول سال ۲۰۲۲ اکران شود.

کریستن دانست بیشتر برای بازی در آثاری چون سه‌گانه فیلم Spider-Man، فیلم Jumanji، فیلم Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles، فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind، فیلم Melancholia، فصل دوم سریال Fargo، فیلم Midnight Special، فیلم Hidden Figures، فیلم The Beguiled، یک قسمت از سریال Black Mirror و فیلم The Power of the Dog شناخته می‌شود.

همچنین شاهد حضور واگنر مورا در دو فصل اول سریال نارکوس، فیلم Elysium، فیلم Wasp Network و فیلم Sergio بودیم و او اخیرا در فیلم The Gray Man بازی کرده است. کیلی اسپینی نیز طی این سال‌ها در آثاری چون فیلم Pacific Rim: Uprising، فیلم Bad Times at the El Royale، فیلم Vice، سریال Devs، فیلم The Craft: Legacy، فیلم How It Ends و سریال Mare of Easttown بازی کرده و سریال The First Lady جدیدترین کار او است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده