// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۴

ساخت مستند جدید نتفلیکس با محوریت ورزش تنیس

تیم سازنده‌ی مستند Formula 1: Drive to Survive برای اثر جدید خود روی ورزش تنیس تمرکز خواهد کرد؛ مستندی که شاید به نواک جوکوویچ هم بپردازد.

شبکه آنلاین نتفلیکس باتوجه‌به موفقیت سریال مستند Drive to Survive که علاقه‌ی برخی از مردم دنیا به فرمول 1 را افزایش داد، تصمیم به ساخت محتوای بیشتر برای ورزش‌های متفاوت از جمله گلف گرفته است. سپس در اخبار سینما و تلویزیون اعلام شد که یک سریال مستند توسط تیم سازنده‌ی مستند Formula 1: Drive to Survive با تمرکز روی مسابقات جهانی تنیس ساخته می‌شود. نتفلیکس گفت که این مستند زمانی برابر را به ورزشکارهای زن و مرد اختصاص می‌دهد.

هنوز مشخص نیست که اثر مورد بحث به کدام تنیسورها می‌پردازد. البته عده‌ای انتظار دارند که افراد بسیار شناخته‌شده از جمله نواک جوکوویچ، راجر فدرر و رافائل نادال را در مستند ببینیم. هرچند نمی‌دانیم که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا نه. شرکت Netflix برای ساخت اثر با ATP ،WTA و برگزارکنندگان چهار رقابت Grand Slam قرارداد امضا کرده است؛ تا بتواند بزرگ‌ترین رویدادهای جهان ورزش تنیس را به تصویر بکشد.

آیا در این مستند سریالی شاهد پرداختن به حواشی حضور جوکوویچ در استرالیا خواهیم بود؟ ویزا او در این کشور باطل شد. زیرا حاضر نیست واکسن کرونا را تزریق کند. در نتیجه پرداختن به ماجرای حضور او در این مسابقات بزرگ می‌تواند حداقل بخشی از سریال مستند جدید نتفلیکس را به خود اختصاص دهد.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده