نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۵

اعلام تاریخ اکران انیمیشن جدید Transformers

پارامونت پیکچرز تاریخ اکران انیمیشن سینمایی جدید و بدون نام Transformers را تایید و اعلام کرده است. 

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران انیمیشن Transformers تایید و اعلام شده است. پارامونت پیکچرز اعلام کرد که انیمیشن سینمایی جدید و بدون نام تبدیل شوندگان در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۲۴ (۲۹ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در حال حاضر پارامونت اطلاعات بیشتری از این انیمیشن را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود انیمیشن Transformers فوق همان انیمیشنی باشد که جاش کولی، کارگردان انیمیشن Toy Story 4 که برای آن جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز دریافت کرده، وظیفه کارگردانی آن را بر عهده دارد.

همچنین اندرو بارر و گابریل فراری که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Ant-Man and the Wasp را در کارنامه خود داشته‌اند، وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن Transformers را بر عهده دارند. این پروژه قرار است یک پیش درآمد از مجموعه تبدیل شوندگان باشد که اتفاقات آن در سیاره سایبرترون جریان خواهد داشت و به منشا داستانی شخصیت‌های محبوبی چون اپتیموس پرایم و مگاترون خواهد پرداخت و در واقع تمرکز این انیمیشن حول رابطه این دو شخصیت خواهد بود. 

انیمیشن Transformers قرار است یک انیمیشن با بودجه بزرگ باشد و در سینماها نمایش داده شود که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترسن نیست، اما پیش از این در فیلم Bumblebee شاهد نبرد بین اتوبات‌ها و Decepticonها در سیاره سایبرترون بودیم که با استقبال بسیاری از طرفداران مواجه شد. همچنین فیلم Transformers: Rise of the Beasts، جدیدترین فیلم تبدیل شوندگان برای اکران در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۹ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

علاوه‌براین، پارامونت اخیرا از تاخیر یک ساله اکران قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible خبر داده است. طبق اعلام پارامونت، فیلم Mission Impossible 7 اکنون در تاریخ ۱۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲۳ تیر ۱۴۰۲) و فیلم Mission Impossible 8 در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ (۸ تیر ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده