نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۱

استقبال بسیار خوب طرفداران مارول از اولین تریلر سریال Moon Knight

اولین تریلر سریال Moon Knight با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و این تریلر به یکی از پر بیننده‌ترین تریلر سریال‌های مارول تبدیل شده است.

بامداد سه‌شنبه هفته گذشته اولین تریلر سریال Moon Knight پخش شد که این تریلر با واکنش بسیار مثبت طرفداران دنیای سینمایی مارول مواجه شده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از میزان استقبال از اولین تریلر شوالیه ماه منتشر شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد اولین تریلر سریال Moon Knight در ۲۴ ساعت اول انتشارش بیش از ۷۵ میلیون بار تماشا شده است. هالیوودریپورتر می‌گوید که ۲۳ میلیون نفر در طول مسابقه NFL اولین تریلر مون نایت را تماشا کرده‌اند و مابقی ازطریق یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی به تماشا این تریلر پرداخته‌اند.

این آمار درواقع نشان می‌دهد که اولین تریلر سریال Moon Knight بیش از تریلر دیگر سریال‌های مارول مثل سریال Loki با ۶۰ میلیون بار تماشا، سریال WandaiVision با ۵۲ میلیون بار تماشا و سریال Hawkeye بار ۴۱.۵ میلیون بار تماشا، با استقبال مواجه شده است. البته همچنان تریلر سریال Falcon and the Winter Soldier با ۱۲۵ میلیون بار تماشا در رتبه اول قرار دارد که این تریلر در طول مسابقه Super Bowl پخش شده بود.

اسکار آیزاک، ایتن هاوک، گاسپار اولیل و می کالاماوی، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، نویسنده سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش خواهد داشت.

پخش هفتگی سریال Moon Knight از روز چهارشنبه، ۳۰ مارس ۲۰۲۲ (۱۰ فروردین ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. سریال مون نایت در ۶ قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای تولید شده است. همچنین بخش کمیک مارول از انتشار کمیک آنتولوژی و چهار قسمتی Moon Knight: Black, White, and Blood در ماه آوریل خبر داده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده