نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۷

پیوستن مری الیزابت وینستد به جمع بازیگران سریال جدید جنگ ستارگان

مری الیزابت وینستد، بازیگر فیلم Scott Pilgrim vs. the World پس از توافق با دیزنی و لوکاس‌فیلم به جمع بازیگران سریال Ahsoka اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران سریال Ahsoka اضافه شده است. هالیوودریپورتر از پیوستن مری الیزابت وینستد به جمع بازیگران سریال جدید دنیای جنگ ستارگان خبر داده است. اطلاعاتی از نقش او در سریال Star Wars: Ahsoka در دسترس نیست و وینستد به بازیگرانی چون روزاریو داوسن در نقش آسوکا تانو، ناتاشا لیو بوردیزو در نقش سابین رن و ایوانا ساخنو برای یک نقش نامشخص در سریال Ahsoka پیوسته است.

آسوکا تانو با بازی رزاریو داوسون در سریال The Mandalorian

همچنین گفته می‌شود که هایدن کریستنسن، بازیگر نقش آناکین اسکای واکر ملقب به دارث ویدر قرار است در سریال Ahsoka بازگردد که البته هنوز اطلاعات بیشتری از نقش او در این سریال در دسترس نیست. سریال Ahsoka براساس دنیای سریال The Mandalorian در دست ساخت است که تمرکز آن روی آسوکا تانو پس از حوادث فصل دوم سریال مندلورین خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود علاوه‌بر سابین رن، شاهد حضور شخصیت ازرا بریجر، دیگر شخصیت انیمیشن Star Wars Rebels در سریال Ahsoka باشیم.

دیو فیلونی وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Ahsoka بر عهده دارد و همچنین به‌همراه جان فاورو، سازنده سریال The Mandalorian به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال از دنیای جنگ ستارگان حضور خواهد داشت. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Ahsoka قرار است از بهار پیش رو در استودیوی فیلم‌برداری در کالیفرنیا آغاز شود که هم‌اکنون مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال مندلورین در این مکان در حال انجام است.

مربی الیزابت وینستد در نقش کیت در فیلم Kate در حال مبارزه با دشمنانش با تفنگ

مری الیزابت وینستد بیشتر برای بازی در آثاری چون فیلم Scott Pilgrim vs. the World، فیلم Ten Cloverfield Lane و فصل سوم سریال Fargo شناخته می‌شود. او همچنین سابقه بازی در آثاری دیگری چون فیلم Death Proof، فیلم Final Destination 3، فیلم Live Free or Die Hard، فیلم Abraham Lincoln: Vampire Hunter، فیلم Smashed، فیلم The Thing، فیلم A Good Day to Die Hard، سریال BrainDead، فیلم Gemini Man و یک قسمت از انیمیشن Love, Death & Robots داشته است. وینستد سال ۲۰۲۰ در نقش هانترس در فیلم Birds of Prey بازی کرد و مدتی پیش شاهد بازی او در فیلم Kate برای نتفلیکس بودیم.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده